A Kyndryl Magyarország erősíti kapcsolatait az egyetemekkel

Martin Schroeter, a Kyndryl elnöke és vezérigazgatója magyarországi útja során meglátogatta a budapesti Ügyfél Innovációs Központot, ahol Zerényi Zoltán, a Kyndryl Szolgáltató Központok CEE&MEA igazgatója fogadta, ahol az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Karának dékánjával is tanácskozott és méltatta a vállalat és az intézmény gyümölcsöző kapcsolatát. A Kyndryl ügyfél innovációs központjainak hazánkban összesen háromezer munkavállalója van, Fehérváron több olyan család is van, ahol két generáció dolgozik együtt.
2022.07.22. 11:03 |

"Elemzők szerint a világ vezető vállalatainak már 85%-a a felhőbe helyezi át az informatikai alkalmazásokat, és ez a tendencia tovább folytatódik. A felhőre való áttérés egy összetett folyamat, ahol olyan szakértő külső szolgáltatókra van szükség, mint a Kyndryl, ami nagyszerű lehetőség a vállalat számára, beleértve a hazai szolgáltató központot, a munkatársainkat és az ügyfeleinket is. Kollégáink a legújabb technológiákkal dolgoznak, oktatási és képzési programok széles skálájához férnek hozzá, hogy biztosítsák folyamatos fejlődésüket, és hogy első osztályú szolgáltatást nyújtsanak helyi és globális ügyfeleinknek. Munkatársaink és ügyfeleink a fejlődés szíve" - mondta Zerényi Zoltán.

A budapesti találkozón a fő témák között az IKT területen tapasztalható szakemberhiány, a stratégiai készségekbe való befektetés, a sokszínűség, valamint az egyetemekkel és a régióval való együttműködés elmélyítése hangzott el.

Az Európai Unió valamennyi országában hiány van IKT szakemberekből, ezért a Kyndryl hosszú távú együttműködési stratégián és a magán- és a közszféra szorosabb összekapcsolásán dolgozik.

A Kyndryl vezetői az Óbudai Egyetem képviselőjével is találkoztak, mely egyetemmel a Kyndryl már eddig is gyümölcsöző együttműködést alakított ki, sok szakembert foglalkoztatva onnan. A Kyndryl már az első évben (2016) belépett a duális képzési rendszerbe, amelyben az Óbudai Egyetem hallgatóinak kínálnak állásokat. Ez az együttműködés rendkívül sikeres, a duális hallgatók 98%-át a diploma megszerzése után felvették.

A Kyndryl munkatársai előadásokat tartanak, ott vannak rendezvényeken és oktatási projekteken keresztül vesznek részt az egyetem életében. Emellett a Kyndryl gyakornoki programot hirdet a hallgatók számára.

Az együttműködést Györök György, az Óbudai Egyetem Székesfehérvári Campusának dékánja is méltatta: "Az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kara és a Kyndryl (beleértve annak jogelődjét is) természetes szövetség a felsőoktatás fejlesztése érdekében, tipikus win-win helyzetet teremtve. A Kar oktatási és módszertani fejlesztése is a Kyndryl igényeihez, azaz a digitális piaci igényekhez igazodik, a duális képzésben részt vevő hallgatók közül pedig sokan választják azt a kiváló vállalati környezetet munkahelyüknek, amelyet megismertek."

A tehetségek körének bővítése érdekében a Kyndryl Magyarország készen áll arra, hogy a középiskolák felé is nyisson. A tehetségfejlesztés a Kyndryl Magyarország céljainak középpontjában áll. Ezért a Kyndryl Ügyfél Innovációs Központ a Kutató Diákok Mozgalmával együttműködve segíti a fiatalokat abban, hogy saját kutatási projektjeiken keresztül sajátítsák el azt a fajta tudást és gondolkodásmódot, amellyel megszerzik a jövőben szükséges képességeket és felkészülhetnek a digitális korszakban való előrehaladásra. 

A Kyndryl tovább kíván növekedni Magyarországon: a helyi Ügyfél Innovációs Központ 2021. november 4-ei indulása óta több mint 400 szakembert vett fel, és jelenleg is több új munkatárs számára hirdetnek állásokat.  

Kyndryl Ügyfél Innovációs Központ Magyarországon

Az Ügyfél Innovációs Központot 1997-ben hozták létre Magyarországon, mely a Kyndryl globális szolgáltatóközpont-hálózatának része, és az ügyfeleket a küldetéskritikus technológiai rendszerek tervezésében, kiépítésében, kezelésében és korszerűsítésében támogatja. A központ végponttól végpontig tartó informatikai szolgáltatásokat nyújt, beleértve a hálózatmenedzsmentet, a szerverrendszerek üzemeltetését, a számítógépes hardverek és szoftverek karbantartását és felügyeletét. A munkatársak olyan rendszereket kezelnek, amelyek kritikus fontosságúak a Kyndryl, valamint a Kyndryl magyarországi és globális ügyfelei számára az optimális informatikai teljesítmény biztosításához - 24 x 7 x 365 órában.

A Kyndryl Ügyfél Innovációs Központ ma már több mint 3000 szakembert foglalkoztat, és folyamatosan keresi a magyar informatikai tehetségeket - Scrum mestereket, vezető architekteket, Backend és Frontend fejlesztőket, DevOps mérnököket, QA automatizált tesztmérnököket és UI/UX tervezőket.

A Kyndryl munkatársai a legújabb technológiákkal dolgoznak, és számos oktatási és képzési programhoz férnek hozzá.

A Központ Európa egyik legnagyobb informatikai szolgáltatója és az egyik legnagyobb munkáltató székesfehérvári székhelyén. A Központon belül már több olyan család is van, ahol két generáció dolgozik, a dolgozók 30%-a nő, és ez az arány egyre emelkedik.

A Kyndryl székesfehérvári és budapesti telephelyén dolgozó szakemberek biztosítják az ügyfelek informatikai rendszereinek folyamatos és biztonságos rendelkezésre állását, segítik partnereiket a felhőtechnológiák bevezetésében az alapszolgáltatásoktól a rendszer architektúráig, valamint az üzleti és technológiai platformok modernizálásában, illetve az informatikai és kiberbiztonság javításában.

A Kyndrylről  

A Kyndryl (NYSE: KD) a világ legnagyobb IT-infrastruktúra-szolgáltatója. A vállalat olyan komplex, küldetés-kritikus információs rendszereket tervez, épít, működtet és modernizál, amelyeken a világ mindennapi működése múlik. A Kyndryl több mint 90 000 alkalmazottja több mint 4000 ügyfelet szolgál ki több mint 60 országban, köztük a Fortune 100 vállalat 75%-át. További információért látogasson el a www.kyndryl.com weboldalra.

Gazdaság

  1. Tájékoztatás a KATA változásról

    A KATA változás kapcsán két rendezvényt tart a Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara. Augusztus 2-án a KATA változásokat foglalják össze, augusztus 25-én pedig a KATA utáni adózási lehetőségekről adnak tájékoztatást.

    2022.08.01.
  2. Tovább erősödik a duális képzés

    Martin Schroeter, a Kyndryl elnöke és vezérigazgatója magyarországi útja során meglátogatta a budapesti Ügyfél Innovációs Központot, ahol Zerényi Zoltán, a Kyndryl Szolgáltató Központok CEE&MEA igazgatója fogadta, ahol az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Karának dékánjával is tanácskozott és méltatta a vállalat és az intézmény gyümölcsöző kapcsolatát. A Kyndryl ügyfél innovációs központjainak hazánkban összesen háromezer munkavállalója van, Fehérváron több olyan család is van, ahol két generáció dolgozik együtt.

    2022.07.22.
  3. Elhunyt Macher János

    Pótolhatatlan veszteség érte Székesfehérvár gazdaságát. 93 éves korában, rövid betegséget követően múlt hét pénteken elhunyt Macher János, a Macher Zrt. alapító-tulajdonosa, Székesfehérvár Tiszteletbeli Polgára.

    2022.07.18.
  4. Új modellprogram indul Fejér megye gazdaságának fejlesztéséért

    Aláírták azt az együttműködési megállapodást, melynek értelmében új modellprogram indul Fejér megyében a helyi vállalkozások szolgáltatás-alapú segítése és támogatása, továbbá a térségi munkaerő-kereslet és -kínálat összehangolása és eredményesebbé tétele érdekében.

    2022.06.24.

Aranybulla emlékév 2022.

Kiállítás

Facebook

Eseménynaptár

2022. Augusztus
h
K
Sze
Cs
P
Szo
V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Fehérvár Magazin

Webkamera


360 Fehérvár