A közüzemi szolgáltatók számlázásával a legelégedetlenebbek a fehérvári fogyasztók

 A Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület felmérést készíttetett a közüzemi szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztóvédelmi problémákról. A kutatás során kíváncsiak voltak arra, hogy a fehérváriak mennyire bíznak és elégedettek a közüzemi szolgáltatókkal. A víz és csatornaszolgáltatóban, illetve a szemétszállító cégben bíznak meg leginkább, legkevésbé viszont a távhőszolgáltató "lopta be magát a fehérvári fogyasztók szívébe."
A kutatás részletes adatait ITT találja!
2009.07.21. 12:48 |
A Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület felmérést készíttetett a közüzemi szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztóvédelmi problémákról. A kutatás során kíváncsiak voltak arra, hogy a fehérváriak mennyire bíznak és elégedettek a közüzemi szolgáltatókkal. A víz és csatornaszolgáltatóban, illetve a szemétszállító cégben bíznak meg leginkább, legkevésbé viszont a távhőszolgáltató "lopta be magát a fehérvári fogyasztók szívébe."
A kutatás részletes adatait ITT találja!
Az Echo Innovációs Műhely 300 fős mintán alapuló telefonos kutatást végzett a megye lakosai között július elején a közüzemi szolgáltatókkal kapcsolatos fogyasztói problémákról. Mérték a villamos energia-, a gáz-, a távhő-, az ivóvíz-, a szennyvíz-, a szemétszállítási és kéményseprői szolgáltatókkal kapcsolatos bizalmat és elégedettséget, illetve a fogyasztói sérelmeket.
 
 Mahler Balázs a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület projektmenedzsere elmondta, hogy a számlázással kapcsolatosan a legelégedetlenebbek a fogyasztók: bonyolultnak és néha átláthatatlannak találják a szolgáltatásokért kapott elszámoló számlákat.
 
 A közüzemi cégek közül a leginkább a szennyvízszolgáltatókban és a szemétszállítással foglalkozókban bíznak a megkérdezettek, a legkevésbé pedig a villamos energia, a gáz és a távhőszolgáltatóban. A leggyakoribb fogyasztói sérelemként a közüzemi szolgáltatókkal kapcsolatban a hibaelhárítást említették a lakosok. A kutatásból kiderült, hogy meghibásodás esetén többször be kellett jelenteni a hibát, míg a szolgáltató megoldotta problémát. A kutatásból kiderült, hogy megyében élők egynegyede reklamált valaha is életében személyesen, és 39 százalékuk pedig telefonon keresztül, míg a lakosok több mint fele nem reklamált még soha közüzemi szolgáltatásokkal kapcsolatban.
 
 

Gazdaság

  1. A siker titka

    A siker titka - TDK Orientációs Délután címmel rendeztek programot hétfőn az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Karán. Itt került sor a Bejczy Antal Robotverseny díjátadó ünnepségére és az elkészített munkák bemutatására is. A díjátadót a TDK versenyzők és WordSkills helyezettek rövid élménybeszámolói követték.

    2024.06.10.
  2. Oktatással segít a Kyndryl

    A Fejér Vármegyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház dolgozóinak számítógépes ismereteit fejlesztik a Kyndryl Informatikai Szolgáltatóközpontjának székesfehérvári munkatársai. Az ingyenes programban a Kyndryl szakemberei önkéntes munkában Excel képzést nyújtanak a kórház HR és gazdasági területein dolgozóknak.

    2024.06.06.
  3. Testvérvárosi együttműködéssel nyert közvetlen uniós forrást Székesfehérvár

    Sikeres volt Székesfehérvár első közvetlen EU-s forrásra benyújtott pályázata. A testvérvárosok bevonásával megvalósuló pályázat a generációk közötti együttélést állítja a középpontba. A 2024 őszétől 2025 nyárig tartó időszakban 5 város (Gyulafehérvár, Kranj, Opole, Zadar és Székesfehérvár) valósít meg közös programokat a 38 055 eurós vissza nem térítendő támogatásból.

    2024.06.04.
  4. Szavazzon a fehérvári hotelre!

    A székesfehérvári Best Western Plus Lakeside Hotelt jelölték a szakma egyik legnagyobb elismerésére, a Business Excellence díjra a „legjobb vidéki business hotel” kategóriában. A hotelre a fehérváriak is szavazhatnak a https://business-excellence.hu/kozonsegszavazas/ oldalon.

    2024.05.29.