-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
78 százalékban elégedettek a fehérvári áramszolgáltatóval a fogyasztók
A magyar áramfogyasztók a közüzemben a Budapesti Elektromos Művekkel (Elmű) és az Észak-magyarországi Áramszolgáltatóval (Émász) voltak a legkevésbé elégedettek 2007-ben. Mindkét cég a német RWE-EnBW tulajdona – derül ki a Magyar Energia Hivatal hagyományos felméréséből, amit kedden tettek közzé. A múlt év szeptemberében végzett vizsgálat alapján a közüzemben az átlagos elégedettségi mutató 76,4 százalék volt, az Elműé 73, míg az Émászé 73,7 százalék. A legnagyobb elégedettséget az E.ON Dédász (78,8%) és az E.ON Édász (78,6%) vívta ki.
2008.03.26. 10:05 |
A magyar áramfogyasztók a közüzemben a Budapesti Elektromos Művekkel (Elmű) és az Észak-magyarországi Áramszolgáltatóval (Émász) voltak a legkevésbé elégedettek 2007-ben. Mindkét cég a német RWE-EnBW tulajdona – derül ki a Magyar Energia Hivatal hagyományos felméréséből, amit kedden tettek közzé. A múlt év szeptemberében végzett vizsgálat alapján a közüzemben az átlagos elégedettségi mutató 76,4 százalék volt, az Elműé 73, míg az Émászé 73,7 százalék.A legnagyobb elégedettséget az E.ON Dédász (78,8%) és az E.ON Édász (78,6%) vívta ki, míg a harmadik helyezett az Electricité de France (EdF) tulajdonában lévő Démász (77,6%). Az E.ON Titász is a 76,4%-os átlag felett, 76,8%-kal lett a negyedik az elégedettségi listán. A közüzemi fogyasztók átlagos elégedettsége 1,9 százalékponttal volt magasabb a 2006. évinél, és négy éve a legmagasabb szintet érte el 2007-ben. A közüzemi fogyasztók kifogásolták a számla érthetőségét.
Az Elmű és az Émász nem lakossági fogyasztói közül különösen sokan minősítették értelmezhetetlennek a számlákat. Kevésbé elégedetlenek a fogyasztók a telefonos ügyfélszolgálatok működésével, amiben szintén az Elmű és az Émász járt az élen, azaz ebben a kérdésben is ezzel a két szolgáltatóval voltak a legkevésbé elégedettek.
A szolgáltatás folyamatosságát, a feszültségingadozások fogyasztói érzékelését és az üzemzavar-elhárítás gyorsaságát tekintve az átlagos, 82,2%-os elégedettségi mutató enyhe javulást, 1,2 százalékpontos emelkedést mutatott.