-
Köszönet a mentősöknek
Székesfehérvár közössége nevében köszöntötték az OMSZ Székesfehérvári Mentőállomásán a mentős dolgozókat, akik az ünnepek alatt is szolgálatban lesznek, hogy segítsenek a bajba jutott, beteg embereknek. Rajtuk keresztül mindenkinek szólt a köszönet, aki karácsonykor sem teszi le a munkát, hogy ilyenkor is minden rendben menjen és működjön Székesfehérváron.
2025.12.22. -
Karácsonyi misszió Kárpátalján
A "Kárpátaljai Misszió - A Magyarság Angyalai" akcióhoz a Csillagösvény Utazási Iroda egymillió forintos felajánlása az adományozóknak köszönhetően több mint megháromszorozódott és 3.162.000 forintot rászorultsági alapon osztottak el a 3-11 éves gyermeket nevelő kárpátaljai családok között, figyelembe véve az árva, vagy beteg gyermekeket is.
2025.12.18. -
A nordmann fenyőt keresték leginkább
Idén is sok-sok fenyőfa közül lehetett válogatni az árusoknál. Még kedden is volt lehetőség arra, hogy mindenki beszerezze a karácsonyt szebbé varázsoló fát.
2025.12.23. -
Élő kalendárium várta a látogatókat
Advent negyedik vasárnapján ismét programok várták az érdeklődőket a belvárosba. Az utolsó adventi hétvége is közös hangolódással telt.
2025.12.22.
2GO Székesfehérvár - helyi szolgáltatások és programok okostelefonon
A most induló 2GO Székesfehérvár alkalmazást mutatta be a Magyar Térképház Kft, a mobil alkalmazás hasznos helyi információkat nyújt ingyenesen. A 2GO legfontosabb célja, hogy összegyűjtse a fehérvári szolgáltatásokat és egy nem mindennapi, limitált helyekkel bíró gyűjtőoldalon mutassa be ezeket a helyi vállalkozásokkal együtt.
2015.10.29. 12:40 |
A most induló 2GO Székesfehérvár alkalmazást mutatta be a Magyar Térképház Kft, a mobil alkalmazás hasznos helyi információkat nyújt ingyenesen. A 2GO legfontosabb célja, hogy összegyűjtse a fehérvári szolgáltatásokat és egy nem mindennapi, limitált helyekkel bíró gyűjtőoldalon mutassa be ezeket a helyi vállalkozásokkal együtt.
Az alkalmazás bemutatása kapcsán F. Szegő Krisztina, a Székesfehérvári Turisztikai Közhasznú Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, a város turizmusának fejlesztése szempontjából egyre fontosabbak az interaktív lehetőségek, ezen belül a mobil applikációknak kiemelt szerep jut. „Kapóra jött a Magyar Térképház kft. ajánlata, amelynek köszönhetően egy print felülettel párhuzamosan mobil applikáció fejlesztéssel tudtuk kiegészíteni a lehetőségeket. A magyar települések közül harmadikként Fehérváron valósult meg a 2GO, amire büszkék lehetünk. A legfontosabb feladatunk, hogy megtaláljuk az optimális arányokat az új fejlesztések és hagyományos információs felületek között.” – emelte ki F. Szegő Krisztina, aki szerint a helyi lakosságnak legalább olyan fontos a helyi információk összefogása, mint az ide látogatóknak.

Kozma Aletta, a Magyar Térképház Kft. cégvezetője az alkalmazással kapcsolatban a push- üzenetek fontosságát hangsúlyozta, amelyek meghatározóak napjaink kommunikációs világában. Ezek olyan reklámüzenetek, melyek azonnal megjelennek a telefonunk kijelzőjén, egyes esetekben a készüléken lévő alkalmazások jelenítik meg ezeket. „A fogyasztók először online keresik a termékeket és szolgáltatásokat, mielőtt ténylegesen felkeresik az eladót vagy szolgáltatót. A megfelelő online jelenlét alapvető a sikeres üzletekhez ebben az évtizedben. Vállalatunk kifejlesztett egy innovatív megoldást ehhez a kihíváshoz. Az alkalmazás a legszínvonalasabb szolgáltatásokat kívánja összegyűjteni és egy nem mindennapi, limitált helyekkel bíró gyűjtőoldalon bemutatni ezeket, logikusan tagolt menün keresztül.” - hangsúlyozta Kozma Aletta.
A 2GO alkalmazás menüpontjaiban megtalálhatjuk a legfrissebb fehérvári eseményeket, az ügyintézéssel kapcsolatos legfontosabb információkat, a város kiemelt látnivalóit, az éttermeket, kávézókat, klubokat, vásárlási lehetőségeket külön cikkekre bontva, mindezt úgy, hogy meghatározz azt is, hol találhatjuk meg ezeket a helyeket és hogyan jutunk el oda.
