-
Lezárult a IV. Harman Hackathon
Mind a középiskolások, mind az egyetemisták között a fehérvári diákok, hallgatók ötletei bizonyultak a legkreatívabbnak a negyedik alkalommal megrendezett Harman Hackathon versenyen. A résztvevő 14 csapatnak 24 óra állt rendelkezésére, hogy egy jövőbeli európai középváros közlekedési rendszerét ellássák olyan innovatív segítő megoldásokkal, amelyek 2055-ben is megállnák a helyüket.
2025.11.15. -
4. Harman Hackathon
Pénteken délután elrajtolt a 4. Harman Hackathon, amelyen összesen 14 csapat vesz részt Szegedtől Budapestig. Mindössze 24 órája van a csapatoknak, hogy egy jövőbeli európai középváros közlekedési rendszerét ellássák olyan innovatív segítő megoldásokkal, amelyek 2055-ben is megállnák a helyüket.
2025.11.14. -
AIS konferencia az Óbudain
A Magyar Tudomány Ünnepéhez is kapcsolódva, idén 20. alkalommal rendezte meg az AIS – alkalmazott informatikai – konferenciát az Óbudai Egyetem Alba Regia Kara. A nemzetközi szimpózium célja, hogy az egyetemi kutatók, hallgatók, illetve a külföldi vendégek és az ipar résztvevői tudományos kapcsolatokat alakíthassanak ki egymással.
2025.11.13. -
Fiatal Vállalkozók Hete
Székesfehérváron is megrendezi a FIVOSZ a Fiatal Vállalkozók Hetét. Az esemény november 25-én, kedden, 17.30-kor kezdődik a Mathias Corvinus Collegium fehérvári központjában. A programsorozat célja, hogy a fiatal vállalkozók, pályakezdők betekintést nyerjenek a jövő gazdasági és technológiai irányaiba.
2025.11.12.
25 éves fennállását ünnepelte a ferhérvári Absurd Reklámügynökség
Az Absurd néhány fővel kezdte meg működését Székesfehérváron a VOK-ban, az akkor születő cégeknek logót terveztek és különböző grafikai munkákat végeztek, illetve olyan print magazinokat szerkesztettek, mint például az Est lapok. Az első igazán nagy megbízásra 2005-ig kellett várniuk, amikor egy vietnámi ügyfél több tíz milliós büdzsét szánt reklámkampányra. 2010-től már teljes körű marketingkommunikációval tudták kiszolgálni a jelentősen bővülő ügyfélkörüket.
Jelentős médiaeszköz beruházásokkal székesfehérvári óriásplakátok és citylightok kerültek tulajdonukba, illetve ezt követte néhány év múlva a liftreklám, digitális TV-k és LED fal médiaeszközök integrálása. Ma már közel 1000 médiafelülettel rendelkeznek, országos és nemzetközi kampányokat is bonyolítanak.
„Köszönjük ügyfeleinknek és partnereinknek, hogy velünk tartottak ezen az úton, és a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy igényeiket a legmagasabb szinten szolgáljuk ki, és új mérföldköveket érjünk el közösen. Szóval jöhet a következő 25, még mindig rengeteg terv van a tarsolyunkban, amin már dolgozunk!” – mondta Kovács Péter és Kovács András, a fehérvári vállalkozás két tulajdonosa.