-
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02. -
A Hydro az Év Gondoskodó munkahelye
A székesfehérvári Hydro Extrusion Hungary Kft. győzelmével ért véget az Év Gondoskodó Munkahelye 2025 díjért folytatott verseny. A Hydro Extrusion Hungary Kft. a nagyvállalat Plusz kategória befutója lett, és példát mutat arra, hogy lehet ipari környezetben is emberközpontú gondoskodási rendszert kialakítani.
2025.12.01.
25 éves fennállását ünnepelte a ferhérvári Absurd Reklámügynökség
Az Absurd néhány fővel kezdte meg működését Székesfehérváron a VOK-ban, az akkor születő cégeknek logót terveztek és különböző grafikai munkákat végeztek, illetve olyan print magazinokat szerkesztettek, mint például az Est lapok. Az első igazán nagy megbízásra 2005-ig kellett várniuk, amikor egy vietnámi ügyfél több tíz milliós büdzsét szánt reklámkampányra. 2010-től már teljes körű marketingkommunikációval tudták kiszolgálni a jelentősen bővülő ügyfélkörüket.
Jelentős médiaeszköz beruházásokkal székesfehérvári óriásplakátok és citylightok kerültek tulajdonukba, illetve ezt követte néhány év múlva a liftreklám, digitális TV-k és LED fal médiaeszközök integrálása. Ma már közel 1000 médiafelülettel rendelkeznek, országos és nemzetközi kampányokat is bonyolítanak.
„Köszönjük ügyfeleinknek és partnereinknek, hogy velünk tartottak ezen az úton, és a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy igényeiket a legmagasabb szinten szolgáljuk ki, és új mérföldköveket érjünk el közösen. Szóval jöhet a következő 25, még mindig rengeteg terv van a tarsolyunkban, amin már dolgozunk!” – mondta Kovács Péter és Kovács András, a fehérvári vállalkozás két tulajdonosa.
