Változik az ügyfélfogadás rendje a Polgármesteri Hivatalban

December 1-jétől változik a székesfehérvári Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje. Személyesen szerdánként 8-12, valamint 13-18 óra között, míg telefonon a hét több napján is intézhetik ügyeiket a székesfehérváriak.
2020.11.30. 12:04 |
Változik az ügyfélfogadás rendje a Polgármesteri Hivatalban

Az ügyfelek és a székesfehérvári Polgármesteri Hivatal munkatársai és az ügyfelek egészségének megóvása érdekében – valamint a november 4-én életbe lépett veszélyhelyzetre való tekintettel – változik a hivatal ügyfélfogadási rendje december 1-jétől, keddtől.

A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálata (Kossuth utca 4.) hétfőn és szerdán 8-12, illetve 13-18 óra között, pénteken pedig 8-12 óra között telefonon tart ügyfélfogadást. Személyes ügyintézésre szerdán 8-12 és 13-18 óra között van lehetőség.

A hivatal szervezeti egységeiben szerdai napokon 8.00-12.00 és 13.00- 18.00 óráig, pénteki napokon 8.00-12.00 óráig telefonon, míg személyesen szerdai napokon 8.00-12.00 és 13.00- 18.00 óráig fogadják az ügyfeleket.

A beadványok benyújtása elektronikus úton továbbra is folyamatos, a papíralapú beadványok a Polgármesteri Hivatal Városház tér 1. és Városház tér 2. száma alatti épületeiben, a porta mellett elérhető gyűjtődobozokban hétfőtől csütörtökig 8 órától 16 óráig, pénteken 8 órától 12 óráig helyezhető el. A Kossuth u. 4. szám alatt, az Ügyfélszolgálat hivatali helyiségében elhelyezett gyűjtődobozban szerdán 8-12, valamint 13-18 óra között helyezhetők el a beadványok.

A Polgármesteri Hivatal munkatársainak telefonszáma, elektronikus elérhetősége itt megtalálható!