Ütemezett ügyfélfogadás a NAV-nál

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Köszönjük türelmüket és megértésüket!
2020.03.16. 09:57 |
Ütemezett ügyfélfogadás a NAV-nál

Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetjük a helyiségeket.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

A járvány terjedését csak felelősségteljes hozzáállással lehet megállítani!

Tegyen Ön is azért, hogy csökkenjen az új megbetegedések száma!