Újraindult a személyes ügyfélfogadás a Fejérvíznél

A Fejérvíz Zrt. tájékoztatja a fogyasztókat, hogy 2020. június 2-tól újraindítja ügyfélszolgálatain a személyes ügyfélfogadást. A személyes ügyfélfogadás csak előzetes időpontfoglalással lehetséges! Elektronikus időpontfoglalásra a Fejérvíz honlapján keresztül, vagy a telefonos ügyfélszolgálaton időpontegyeztetéssel is van lehetőség.
2020.06.02. 09:06 |
Újraindult a személyes ügyfélfogadás a Fejérvíznél

A székesfehérvári ügyfélszolgálatok esetében, sorszámot kell húzni és a kijelölt helyen kell megvárni, míg az ügyfélhívón megjelenik a sorszám.

Kérik, hogy lehetőség szerint kísérő nélkül, egyedül intézzék ügyeiket. A munkatársak és az ügyfelek védelmében az ügyintézés ideje alatt a szájmaszk, vagy szájat és orrot eltakaró kendő viselete kötelező!

Az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ablaknál működik az ügyfélfogadás. Kérik, használják a kihelyezett, érintésmentes kézfertőtlenítőket!

Amennyiben nem előzetesen foglalt időpontra érkezik valaki, csak az időpontfoglalásos ügyfeleket követően, és csak abban az esetben tudják fogadni, ha még sorra kerül az ügyfélfogadási idő vége előtti utolsó harmincadik percig.

Elektronikus időpontfoglalásra a Fejérvíz honlapján keresztül, vagy a telefonos ügyfélszolgálaton időpontegyeztetéssel is van lehetőség.

Lehetőség szerint vegye igénybe elektronikus ügyfélszolgálatukat, ahol a legtöbb ügytípust otthonról online, vagy telefonon is elintézheti.

Lehetőség van a legtöbb ügytípus ügyintézésére a Fejérvíz ZRt. honlapján.