Újabb változások a közszolgáltatók ügyfélfogadási rendjében

Jövő hétfőtől csak on-line és telefonon intézhetik ügyeiket a közszolgáltatóknál az ügyfelek. A koronavírus-járvány megelőzése és terjedésének minimalizálása érdekében hozott intézkedések a lakosság és a társaságok munkatársainak egészségmegőrzését szolgálják. Bezárta kapuit a Tourinform iroda is.
2020.03.19. 13:28 |
Újabb változások a közszolgáltatók ügyfélfogadási rendjében

Újabb szolgáltatók léptek a teljeskörű digitális ügyfélszolgáltatás útjára. A koronavírus-járvány terjedésének lassítása érdekében az önkormányzat köz- és kulturális, művelődési intézményei, sportlétesítményei zárva tartanak, a meghirdetett programokat július 15-ig lemondták.

Így bezárta kapuit a Tourinform iroda is. Mától telefonon (+36 70 6699 404) és on-line (szekesfehervar@tourinform.hu) juthatnak információhoz a hozzájuk fordulók.

Hétfőtől, március 23-tól a SZÉPHŐ Zrt. is szünetelteti a személyes ügyfélszolgálat működtetését. A telefonos, illetve az e-mailben történő megkereséseket a normál ügyfelfogadási időrendnek megfelelően a továbbiakban is fogadják.

A városban működő közszolgáltatók közül többen már ettől a héttől kezdve korlátozásokat vezettek be. A szemétszállításért felelős DEPÓNIA Nonprofit Kft. a koronavírus-járvány megelőzése és terjedésének minimalizálása érdekében hozott intézkedések részeként zárva tartja a Székesfehérvár-Csala Pénzverővölgyi Hulladékkezelő Telepet és a Palotai út 139. szám alatt található hulladékudvart. A működés csak és kizárólag az alapvető közszolgáltatás fenntartása céljából biztosított.

Továbbra is zárva tart a DEPÓNIA Nonprofit Kft. Sörház tér 3. szám alatti, az NKM (Nemzeti Közművek) Sár utca 1. szám alatti személyes ügyfélszolgálati irodája, a Királysoron mind az E.On, mind a Fejérvíz Zrt. ügyfélszolgálata. Valamennyi közszolgáltató azzal a kéréssel fordult ügyfeleihez, partnereihez, hogy saját és munkatársaik egészségének védelmébe az ügyeket lehetőség szerint elektronikus úton vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül intézzék.