-
Hulladékszállítás húsvétkor
A hulladékszállítás rendje nem, de az ügyfélszolgálat és a hulladékudvarok nyitvatartása változik húsvétkor. A Depónia a lakossági hulladékszállítást 2024. március 29-én, pénteken és 2024. április 1-én, hétfőn is a megszokott ürítési rend szerint végzi. A kukákat a szokásos rend szerint reggel 6 óráig kell kihelyezni.
2024.03.28. -
Parkolás húsvétkor
2024. március 29-én péntektől egészen 2024. április 1-jén, húsvét hétfőig az I.,II. és III. övezetben díjmentes lesz a parkolás Székesfehérváron. A történelmi belvárosba, ami kiemelt parkolási zóna ezen időszak alatt is csak engedéllyel lehet behajtani és a parkolásért is díjat kell fizetni! Az ingyenes parkolásról mindenki értesül, aki parkolójegyet szeretne váltani, ebben az időszakban nem működnek a parkolóautomaták a városban.
2024.03.27. -
Bővül a biohulladék-gyűjtés
2024. április 1-től Székesfehérváron két további körzetben - Ybl Miklós és a Királykút lakónegyedben - is elindul a konyhai zöld- és élelmiszerhulladékok házhoz menő gyűjtése. A gyűjtés módjáról és a hulladékgyűjtő edénybe helyezhető hulladékok típusairól ITT tájékozódhatnak!
2024.03.26. -
Áramszünet lesz több utcában
Az E.ON tájékoztatása szerint március 25-én, 26-án, valamint 27-én és 28-án, hétfőn, kedden, szerdán és csütörtökön áramszünetre kell számítani Székesfehérvár egyes utcáiban. Az érintett területeken kérik a lakosság megértését.
2024.03.22.
Új szolgáltatás a SZÉPHŐ-nél – kérésre visszahívják az ügyfeleket
A koronavírus-járvány okozta rendkívüli helyzet kezdete és a személyes ügyfélszolgálat felfüggesztése óta a SZÉPHŐ Zrt. folyamatosan dolgozik azon, hogy a lehető legteljesebb módon kiszolgálja az ügyfeleit.
A cég honlapján, a www.szepho.hu portálon folyamatosan frissülnek a lakosságot érintő tájékoztatások, illetve működik az online és a telefonos ügyfélszolgálat.
A SZÉPHŐ május 4-től bővítette a meglévő szolgáltatásainak körét.
Az érintetteknek lehetőségük van arra, hogy visszahívást kérjenek az ügyfélszolgálattól +36 70/ 7979-090-es telefonszámra küldött SMS-sel vagy hangüzenettel.
A szolgáltatással az eddigieknél is kényelmesebbé, teljesebbé teszik az ügyintézést a lakosság számára. A kiegészítő szolgáltatás egyelőre tesztüzemben működik addig, amíg újból megnyílik a lehetőség a személyes ügyfélfogadásra. Ha beválik és igény van rá, úgy a SZÉPHŐ Zrt. felülvizsgálja a visszahívós ügyfélkiszolgálás további fenntartását a rendkívüli helyzet lejárta után is.