-
Építik a körforgalmat
2024. május 14-én, keddtől május 18-án, szombatig jelzőőrös forgalomirányítás mellett félpályás korlátozásra kell számítani a Pozsonyi út – Zsolnai út körforgalmú csomópont építéséhez kapcsolódóan. Továbbá május 17-én, pénteken reggel 7.30 órától várhatóan május 18-án, szombaton délutánig, az aszfaltozási munkálatok ideje alatt teljesen lezárják a csomópont Pöstyéni utcai, valamint a Pozsonyi út Nagyszombati út felőli ágát.
2024.05.13. -
Péntektől járható a Budai
A tervezett keddi átadás helyett várhatóan május 10-én, pénteken 13 óra után használhatják ismét az autósok a Budai út József Attila utca – Kégl György utca közötti, Piac tér felé vezető szakaszát. Jelenleg az aszfaltozás zajlik, majd az útburkolati jelek festése következik.
2024.05.07. -
Képviselői fogadóóra
Májusban is két helyszínen tart fogadóórát dr. Kovács Zsoltné. Az önkormányzati képviselő 8-án, szerdán a Vörösmarty Iskolában, majd 9-én, csütörtökön a Rákóczi Iskolában várja a 2. számú körzetben élőket.
2024.05.06. -
Csőtörés a Budai úton
Csőtörés utáni javítási munkálatok miatt május 3-án, pénteken 11.00 órától előreláthatólag május 7-én, keddig lezárásra kerül a Budai út József Attila utca – Kégl György utca közötti, Piac tér felé vezető szakasza. A városból kifelé a gépjárműforgalom egy forgalmi sávon biztosított marad.
2024.05.03.
Ügyintézés a Polgármesteri Hivatalban az ünnepi időszakban
Az Ügyfélszolgálat helyett a szakirodák intézik az ügyeket, a kérelmek pedig a portán adhatóak le. Az Ügyfélszolgálati Iroda december 30-án hétfőn és december 31-én kedden zárva tart. Az Ügyfélszolgálat zárva tartása az előterjesztett kérelmek folyamatos feldolgozását nem befolyásolja. Anyakönyvi kivonatok átvételére ügyeleti időben a Városház tér 2. szám alatt található Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Irodában van lehetőség. Az Ügyfélszolgálati Iroda 2014. január 2-től a szokott rend szerint fogadja ügyfeleit.
2013.12.26. 09:33 |
Az ünnepi időszakra tekintettel változik az ügyintézés megszokott menete a Polgármesteri Hivatalban. Az Ügyfélszolgálati helyett a szakirodák intézik az ügyeket, a kérelmek pedig a portán adhatóak le.
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatala ezúton tájékoztatja az ügyfeleket, hogy az Ügyfélszolgálati Iroda december 30-án hétfőn és december 31-én kedden zárva tart.
Halaszthatatlan esetben kérelem a Polgármesteri Hivatal (Városház tér 1.) portáján zárt borítékban, címmel ellátva leadható. Anyakönyvi kivonatok átvételére ügyeleti időben a Városház tér 2. szám alatt található Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Irodában lesz lehetőség.
Az Ügyfélszolgálat zárva tartása az előterjesztett kérelmek folyamatos feldolgozását nem befolyásolja, az érintett szakirodák ugyanis a megjelölt időpontokban az ügyek érdemi intézését végzik! Az Ügyfélszolgálati Iroda 2014. január 2-től a szokott rend szerint fogadja ügyfeleit. Megértésüket köszönjük!