Online ügyintézésre kérnek mindenkit a szolgáltatók

Székesfehérvár Városgondnoksága Kft.Szolgáltatásaik folyamatos és zavartalan biztosítása érdekében online ügyintézésre buzdítanak a szolgáltatók. Bár a megfelelő biztonsági óvintézkedések betartása mellett, rövidített nyitvatartással a személyes ügyfélfogadás is lehetséges az E.on-nál, illetve az NKM-nél, mégis arra kérik ügyfeleiket: válasszák a telefonos vagy online ügyintézés lehetőségét, a személyes találkozók előtt pedig minden esetben kérjenek időpontot!
2020.11.26. 16:02 |

Átmeneti időre felfüggesztette személyes ügyfélszolgálatát a Székesfehérvár Városgondnoksága Kft. A cég a koronavírus-járvány elleni védekezés érdekében – a kormány által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel – arra kéri a lakosokat, hogy ügyeiket intézzék a telefonos vagy az internetes elérhetőségeken.

A Nemzeti Közművek Ügyfélszolgálati Irodái nyitvatartási rendje csak a szerdai napokon módosult, amikor a megszokottakkal ellentétben már csak 19 óráig van lehetőség ügyet intézni. A szolgáltató azonban arra buzdítja ügyfeleit, hogy amennyiben tehetik, online keressék fel őket. A cég önkéntes kikapcsolási moratóriumot vállalt az ünnepi időszakra, azaz 2020. november 29. és 2021. január 8. között. Ez nemcsak a védett ügyfeleket érinti, hanem azokat a lakossági ügyfeleket is, akiknek 60 napon túli számlatartozása van. A kikapcsolási moratórium nem vonatkozik azokra, akiknél már ki van kapcsolva a szolgáltatás.

A SZÉPHŐ Zrt. tekintetében a felhasználók minden esetben eljárhatnak online: a szolgáltató honlapján arról tájékoztat, hogy ügyfeleiknek lehetőségük van visszahívást is kérni az ügyintézőktől.

Az E.On Ügyfélszolgálati Irodáin szeptember 21-től személyes ügyintézésre csak előzetes időpontfoglalás után van lehetőség. A szolgáltató arra kéri ügyfeleit, hogy a kapott, maximum 20 perces időtartamra szóló időpontra egyedül érkezzenek, egyszerre egy ügyet intézzenek, valamint az irodában tartózkodás ideje alatt viseljenek szájmaszkot, és tartsák a 1,5 méteres védőtávolságot. Az ügyfeleknek a személyes ügyintézésen kívül lehetőségük van online, mobilapplikáción keresztül, telefonon, e-mailen, illetve videón keresztül is kérdéseikre választ kapniuk.

A Fejérvíz Zrt. a felhasználók és munkavállalói egészségének védelme érdekében november 16-tól, hétfőtől határozatlan időre felfüggesztette a személyes ügyfélfogadását. A felhasználókat arra kérik, hogy probléma esetén vegyék igénybe a szolgáltató online ügyfélszolgálatát vagy hívják telefonon a Fejérvíz kollégáit. Az ügyfelek a vízmérőállást szintén bejelenthetik telefonon vagy e-mailben is, de a cég már elérhető az ENNYI alkalmazáson keresztül is.

A Depónia Nonprofit Kft. hulladékudvarai zavartalanul nyitva tartanak, azonban több városban átmenetileg bezárták az ügyfélszolgálati irodákat, de a székesfehérvári, solymári, pilisvörösvári, agárdi és várpalotai Ügyfélszolgálati Irodáik nyitva vannak! A szolgáltató azonban arra kéri ügyfeleit, hogy az elkövetkező időszakban a személyes ügyintézés helyett az alábbi telefonos, illetve elektronikus ügyintézés lehetőségével éljenek: számlázással, szerződéskötéssel kapcsolatban telefonon a 06 22 504 412, illetve a 06 22 507 419 telefonszámon, vagy e-mailben az ugyfel@deponia.hu és a titkarsag@deponia.hu e-mail címeken, vagy a weboldalon, az Ügyfélszolgálat menüpont alatt található Online ügyfélszolgálat használatával. A szállítással, edényürítéssel, el nem szállított hulladékkal, edénytöréssel kapcsolatban telefonon a 06 22 507 419 telefonszámon, illetve e-mailben a szallitas@deponia.hu vagy a titkarsag@deponia.hu e-mail címen lehet információt kérni. A kialakult járványügyi helyzetben a cég arról tájékoztatta felhasználóit, hogy székhelyén, telephelyein, hulladékudvaraiban és nyitva tartó ügyfélszolgálati irodáikban kötelező a szájmaszk használata.

Közlemények

  1. A "régi" igazgatók vezetik továbbra is a Frim Jakab Otthont és a Kríziskezelőt

    Két, rendkívül fontos intézményünk élén dolgozó vezető megbízását is meghosszabbítottam a szakmai előkészítő bizottság javaslata nyomán: Rábai Ildikó munkájára továbbra is a Frim Jakab Képességfejlesztő Szakosított Otthon igazgatójaként, Zsabka Attilára pedig a Kríziskezelő Központ vezetőjeként számít városunk! - tájékoztatott Cser-Palkovics András polgármester közösségi oldalán.

    2020.12.02.
  2. Hatósági karanténban két csoport a Szeder és a Tündérkert Bölcsődében is

    A mai naptól két csoport hatósági karanténba került a Szeder Bölcsődében és a Tündérkert Bölcsődében is pozitív dolgozói teszteredmény miatt.

    2020.12.02.
  3. Átmenetileg módosul a vonatközlekedés december 13-tól Fehérvár és Tapolca között

    Pályakarbantartási munkálatokat végez a MÁV december 13-tól január 8-ig a Szabadbattyán és Balatonfüred közötti vasútvonalon. Emiatt egyes járatok nem közlekednek, vagy módosított menetrend szerint járnak, illetve egyes szakaszokon vonatpótló buszok szállítják az utasokat.

    2020.12.02.
  4. Változik az ügyfélfogadás rendje a Polgármesteri Hivatalban

    December 1-jétől változik a székesfehérvári Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje. Személyesen szerdánként 8-12, valamint 13-18 óra között, míg telefonon a hét több napján is intézhetik ügyeiket a székesfehérváriak.

    2020.11.30.
  1. Forgalomkorlátozás lesz három fehérvári vasúti átjáróban

    Vágányszabályozási munkálatok miatt félpályás, valamint teljes útzár lesz három - Batthyány utca, Hargitai (Rádió) utca , Sóstó út vasúti átjáróban - Székesfehérváron. A forgalomkorlátozások a késő esti, illetve a hajnali órákban lépnek életbe november 30-án és december 1-jén.

    2020.11.27.
  2. Tájékoztatás közbeszerzési eljárásról

    A közösségi médiában sajnos pontatlan információk jelentek meg arról, mintha az önkormányzat a járvány időszaka alatt luxusautókat vásárolt volna. Természetesen a járvány időszaka alatt sem vásárolt luxusmárkáktól luxusautókat a város, amit pedig vett, azt még 2020 legelején elindított közbeszerzési eljárásokon vásárolta meg, mélyen a piaci árak alatt, különösen nagy hangsúlyt fektetve a beszerzés során a környezetvédelmi szempontokra. A polgármester által használt gépjárművel kapcsolatban maga a polgármester adott tájékoztatást a székesfehérvári embereknek 2020. augusztus 19-én.

    2020.11.27.
  3. Online ügyintézésre kérnek mindenkit a szolgáltatók

    Székesfehérvár Városgondnoksága Kft.Szolgáltatásaik folyamatos és zavartalan biztosítása érdekében online ügyintézésre buzdítanak a szolgáltatók. Bár a megfelelő biztonsági óvintézkedések betartása mellett, rövidített nyitvatartással a személyes ügyfélfogadás is lehetséges az E.on-nál, illetve az NKM-nél, mégis arra kérik ügyfeleiket: válasszák a telefonos vagy online ügyintézés lehetőségét, a személyes találkozók előtt pedig minden esetben kérjenek időpontot!

    2020.11.26.
  4. Hatósági karantént rendeltek el újabb két intézményben

    Újabb intézményeket érintenek a koronavírus-járvány miatti intézkedések. A Nemzeti Népegészségügyi Központ döntése alapján a Szeder Bölcsőde két csoportjába járó gyermekek és nevelőik hatósági karanténba kerültek csütörtöktől december 6-ig.

    2020.11.26.

Lakossági tájékoztatás

Fehérvár Magazin

Webkamera


360 Fehérvár

Eseménynaptár

2020. December
h
K
Sze
Cs
P
Szo
V
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20