-
Fogadóóra december 8-án
Fogadóórát tart Deák Lajosné önkormányzati képviselő: hétfőn 17 órától várja a 11. választókörzetben élőket.
2025.12.05. -
Áramszünet lesz az Írók utcái környékén
December 2-án hálózati karbantartás miatt áramszünet lesz az írókról elnevezett székesfehérvári utcákban – tájékoztatott az E.ON.
2025.12.01. -
Közmeghallgatás a Városházán
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése 2025. december 5-én, pénteken 08.00 órától közmeghallgatást tart. A közmeghallgatás témája: „Tájékoztató Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata pénzügyi és gazdasági helyzetéről”. Az ülés helyszíne a Városháza Díszterme, ahova tisztelettel várják az érdeklődőket.
2025.11.28. -
Fogadóórát Szontaghné Kovács Erika
Decemberben is két helyszínen és időpontban tart fogadóórát Szontaghné Kovács Erika. A 9. számú választókörzet önkormányzati képviselője 1-jén és 2-án várja a körzetben élőket.
2025.11.28.
Nem lesz fizetős a 63-as elkerülő út
Januárban sajtóhírekből értesültünk arról, hogy a gyorsforgalmi utak díjasítása kapcsán felmerült a 7-8. sz. főút Székesfehérvárt nyugatról elkerülő szakaszának (63. sz. főút elkerülő szakasza) érintettsége is. Ennek hallatán Warvasovszky Tihamér polgármester azonnal levélben fordult Dr. Kóka János miniszterhez, hiszen ez a város és az utat használók számára elfogadhatatlan. A levélben a polgármester ismertette, hogy az elkerülő út mintegy 10 km-es szakasza az Önkormányzat és a Magyar Állam közös finanszírozásában valósult meg, célja elsősorban a belső városmag tehermentesítése volt.
2007.03.01. 20:01 |
Januárban sajtóhírekből értesültünk arról, hogy a gyorsforgalmi utak díjasítása kapcsán felmerült a 7-8. sz. főút Székesfehérvárt nyugatról elkerülő szakaszának (63. sz. főút elkerülő szakasza) érintettsége is. Ennek hallatán Warvasovszky Tihamér polgármester azonnal levélben fordult Dr. Kóka János miniszterhez, hiszen ez a város és az utat használók számára elfogadhatatlan.
A levélben a polgármester ismertette, hogy az elkerülő út mintegy 10 km-es szakasza az Önkormányzat és a Magyar Állam közös finanszírozásában valósult meg, célja elsősorban a belső városmag tehermentesítése volt. Ezen túlmenően pedig az érintett útszakasznak komoly szerepe van az országos közúthálózatban is.
A díjasítás hatására a jelenlegi nagy része visszaterelődne a városi úthálózatra, ami a lakosság számára elfogadhatatlan, valamint az utak átvételét követően kialakított közlekedésfejlesztési elképzeléseinket a forgalom visszarendeződése ellehetetlenítené, például az új autóbusz-pályaudvar esetében is.
Warvasovszky Tihamér kérte a szakminisztert, hogy a városban élők érdekeit döntésük meghozatalánál maximálisan vegyék figyelembe. Dr. Kóka János válaszában elfogadta a szakmailag is alátámasztott észrevételt, és a Kormány elé kerülő javaslatban már az elkerülő út nem szerepelt. Nagy örömmel láttuk, hogy a sajtóban megjelent hírekben sem szerepel már a 63-as elkerülő szakasza.
A levélben a polgármester ismertette, hogy az elkerülő út mintegy 10 km-es szakasza az Önkormányzat és a Magyar Állam közös finanszírozásában valósult meg, célja elsősorban a belső városmag tehermentesítése volt. Ezen túlmenően pedig az érintett útszakasznak komoly szerepe van az országos közúthálózatban is.
A díjasítás hatására a jelenlegi nagy része visszaterelődne a városi úthálózatra, ami a lakosság számára elfogadhatatlan, valamint az utak átvételét követően kialakított közlekedésfejlesztési elképzeléseinket a forgalom visszarendeződése ellehetetlenítené, például az új autóbusz-pályaudvar esetében is.
Warvasovszky Tihamér kérte a szakminisztert, hogy a városban élők érdekeit döntésük meghozatalánál maximálisan vegyék figyelembe. Dr. Kóka János válaszában elfogadta a szakmailag is alátámasztott észrevételt, és a Kormány elé kerülő javaslatban már az elkerülő út nem szerepelt. Nagy örömmel láttuk, hogy a sajtóban megjelent hírekben sem szerepel már a 63-as elkerülő szakasza.
