-
Nyit új lakossági hulladék-átvevőhely
Április 29-én hétfőn megnyílik a csalai hulladékkezelő központban az új lakossági hulladék-átvevőhely, amelynek nyitvatartása a meglévő rendhez igazodik. A lakossági fogadótér megújulásával az ügyfeleknek ezentúl nem kell a telep másik felére hordaniuk a hulladékot.
2024.04.26. -
Lezárás a Balatoni úton
2024. április 27-én, szombaton 8.00 és 11.00 óra között munkavégzés miatt lezárják a Balatoni utat a "Shell" körforgalom és a Borszéki utca között. Csak a menetrend szerinti helyi és helyközi járatok, illetve a megkülönböztető jelzést használó járművek hajthatnak majd be.
2024.04.23. -
Vigyázat csalók!
A Fejérvíz Zrt. közösségi felületein hívta fel ügyfelei figyelmét arra, hogy cégük nevében csalók keresik fel az illetékességi területükhöz tartozó háztartásokat, vízfelhasználási szokásokkal kapcsolatban. A Fejérvíz Zrt. tájékoztatja felhasználóit, hogy jelenleg nincs semmilyen felmérésük, kollégáik ilyen jellegű kérdésekkel nem keresik a felhasználókat, továbbá nem bíztak meg külső céget közvélemény kutatással sem.
2024.04.23. -
Áramkimaradás hétfőn és kedden
Az E.ON tájékoztatása szerint április 22-én és 23-án, kedden és szerdán is áramszünetre kell számítani Székesfehérvár egyes utcáiban. Az érintett területeken kérik a lakosság megértését.
2024.04.22.
MEKH: használjuk a telefonos és online ügyfélszolgálatokat!
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal felhívja az energia- és közműszolgáltatásokat igénybe vevő felhasználók figyelmét, hogy lehetőség szerint a telefonos, az írásos, illetve az online ügyintézést használják, és így tartsák a kapcsolatot a szolgáltatókkal.
2020.03.16. 14:52 |
Számos közműszolgáltató döntött, dönt úgy a napokban, hogy tekintettel az egészségügyi veszélyhelyzetre, az ügyfelek és a munkatársak egészsége és biztonsága érdekében személyes ügyfélszolgálatait ideiglenesen felfüggeszti. Az óvintézkedések ellenére a szolgáltatók világos célja, hogy továbbra is zavartalanul kiszolgálják ügyfeleiket és biztosítsák a szolgáltatások zavartalan működését.
A MEKH felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy minden szolgáltató biztosítja ügyfeleinek a telefonos, az írásos, illetve az online elérhetőségeit ügyeik intézésére. A Hivatal javasolja, hogy amennyiben a fogyasztó szolgáltatójánál ügyet intézne vagy kérdést kíván feltenni, válassza a telefonos, az írásos vagy az online ügyintézési formát, a szolgáltató weboldalán vagy akár mobilapplikációján keresztül.
A Hivatal kéri minden energiafelhasználó együttműködését és megértését a jelenlegi helyzetben, és javasolja, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot elsősorban sürgős esetekben hívja, hiszen várhatóan növekedni fog a telefonos ügyintézésre várók száma, így a várakozási idő is.
Érdemes a digitális, online felületeket, megoldásokat igénybe venni az ügyek intézése során. Ha a felhasználó még nem tette meg és lehetősége van rá, regisztráljon a háztartását ellátó szolgáltatók online felületein, ahol lehetősége van többek között:
- mérőállást diktálni és az előző mérőállásokat ellenőrizni,
- e-számlát igényelni,
- számlákat, egyenleget lekérdezni,
- online bankkártyával fizetni,
- nyitott tételeket, lejárt tartozásokat megtekinteni,
- adatokat módosítani,
- számlázási, fizetési módot megváltoztatni (jelen helyzetben a Hivatal javasolja a számlák befizetését elsősorban online, bankkártyával, átutalással vagy csoportos beszedéssel teljesíteni, elkerülve a csekkes befizetést),
- részszámla értékét módosítani,
- névátírást kezdeményezni,
- a tervezett üzemszünetekről értesítést kapni.
A felhasználóknak továbbra is lehetőségük van a szolgáltatókat írásban, e-mailben és postai úton is megkeresni, a szolgáltató által megadott elérhetőségeken.
A naprakész információk érdekében a Hivatal javasolja, hogy a fogyasztók kísérjék figyelemmel a szolgáltatók tájékoztatásait, közleményeit!
A MEKH felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy minden szolgáltató biztosítja ügyfeleinek a telefonos, az írásos, illetve az online elérhetőségeit ügyeik intézésére. A Hivatal javasolja, hogy amennyiben a fogyasztó szolgáltatójánál ügyet intézne vagy kérdést kíván feltenni, válassza a telefonos, az írásos vagy az online ügyintézési formát, a szolgáltató weboldalán vagy akár mobilapplikációján keresztül.
A Hivatal kéri minden energiafelhasználó együttműködését és megértését a jelenlegi helyzetben, és javasolja, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot elsősorban sürgős esetekben hívja, hiszen várhatóan növekedni fog a telefonos ügyintézésre várók száma, így a várakozási idő is.
Érdemes a digitális, online felületeket, megoldásokat igénybe venni az ügyek intézése során. Ha a felhasználó még nem tette meg és lehetősége van rá, regisztráljon a háztartását ellátó szolgáltatók online felületein, ahol lehetősége van többek között:
- mérőállást diktálni és az előző mérőállásokat ellenőrizni,
- e-számlát igényelni,
- számlákat, egyenleget lekérdezni,
- online bankkártyával fizetni,
- nyitott tételeket, lejárt tartozásokat megtekinteni,
- adatokat módosítani,
- számlázási, fizetési módot megváltoztatni (jelen helyzetben a Hivatal javasolja a számlák befizetését elsősorban online, bankkártyával, átutalással vagy csoportos beszedéssel teljesíteni, elkerülve a csekkes befizetést),
- részszámla értékét módosítani,
- névátírást kezdeményezni,
- a tervezett üzemszünetekről értesítést kapni.
A felhasználóknak továbbra is lehetőségük van a szolgáltatókat írásban, e-mailben és postai úton is megkeresni, a szolgáltató által megadott elérhetőségeken.
A naprakész információk érdekében a Hivatal javasolja, hogy a fogyasztók kísérjék figyelemmel a szolgáltatók tájékoztatásait, közleményeit!