-
Fogadóóra december 8-án
Fogadóórát tart Deák Lajosné önkormányzati képviselő: hétfőn 17 órától várja a 11. választókörzetben élőket.
2025.12.05. -
Áramszünet lesz az Írók utcái környékén
December 2-án hálózati karbantartás miatt áramszünet lesz az írókról elnevezett székesfehérvári utcákban – tájékoztatott az E.ON.
2025.12.01. -
Közmeghallgatás a Városházán
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése 2025. december 5-én, pénteken 08.00 órától közmeghallgatást tart. A közmeghallgatás témája: „Tájékoztató Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata pénzügyi és gazdasági helyzetéről”. Az ülés helyszíne a Városháza Díszterme, ahova tisztelettel várják az érdeklődőket.
2025.11.28. -
Fogadóórát Szontaghné Kovács Erika
Decemberben is két helyszínen és időpontban tart fogadóórát Szontaghné Kovács Erika. A 9. számú választókörzet önkormányzati képviselője 1-jén és 2-án várja a körzetben élőket.
2025.11.28.
MEKH: használjuk a telefonos és online ügyfélszolgálatokat!
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal felhívja az energia- és közműszolgáltatásokat igénybe vevő felhasználók figyelmét, hogy lehetőség szerint a telefonos, az írásos, illetve az online ügyintézést használják, és így tartsák a kapcsolatot a szolgáltatókkal.
2020.03.16. 14:52 |
Számos közműszolgáltató döntött, dönt úgy a napokban, hogy tekintettel az egészségügyi veszélyhelyzetre, az ügyfelek és a munkatársak egészsége és biztonsága érdekében személyes ügyfélszolgálatait ideiglenesen felfüggeszti. Az óvintézkedések ellenére a szolgáltatók világos célja, hogy továbbra is zavartalanul kiszolgálják ügyfeleiket és biztosítsák a szolgáltatások zavartalan működését.
A MEKH felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy minden szolgáltató biztosítja ügyfeleinek a telefonos, az írásos, illetve az online elérhetőségeit ügyeik intézésére. A Hivatal javasolja, hogy amennyiben a fogyasztó szolgáltatójánál ügyet intézne vagy kérdést kíván feltenni, válassza a telefonos, az írásos vagy az online ügyintézési formát, a szolgáltató weboldalán vagy akár mobilapplikációján keresztül.
A Hivatal kéri minden energiafelhasználó együttműködését és megértését a jelenlegi helyzetben, és javasolja, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot elsősorban sürgős esetekben hívja, hiszen várhatóan növekedni fog a telefonos ügyintézésre várók száma, így a várakozási idő is.
Érdemes a digitális, online felületeket, megoldásokat igénybe venni az ügyek intézése során. Ha a felhasználó még nem tette meg és lehetősége van rá, regisztráljon a háztartását ellátó szolgáltatók online felületein, ahol lehetősége van többek között:
- mérőállást diktálni és az előző mérőállásokat ellenőrizni,
- e-számlát igényelni,
- számlákat, egyenleget lekérdezni,
- online bankkártyával fizetni,
- nyitott tételeket, lejárt tartozásokat megtekinteni,
- adatokat módosítani,
- számlázási, fizetési módot megváltoztatni (jelen helyzetben a Hivatal javasolja a számlák befizetését elsősorban online, bankkártyával, átutalással vagy csoportos beszedéssel teljesíteni, elkerülve a csekkes befizetést),
- részszámla értékét módosítani,
- névátírást kezdeményezni,
- a tervezett üzemszünetekről értesítést kapni.
A felhasználóknak továbbra is lehetőségük van a szolgáltatókat írásban, e-mailben és postai úton is megkeresni, a szolgáltató által megadott elérhetőségeken.
A naprakész információk érdekében a Hivatal javasolja, hogy a fogyasztók kísérjék figyelemmel a szolgáltatók tájékoztatásait, közleményeit!
A MEKH felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy minden szolgáltató biztosítja ügyfeleinek a telefonos, az írásos, illetve az online elérhetőségeit ügyeik intézésére. A Hivatal javasolja, hogy amennyiben a fogyasztó szolgáltatójánál ügyet intézne vagy kérdést kíván feltenni, válassza a telefonos, az írásos vagy az online ügyintézési formát, a szolgáltató weboldalán vagy akár mobilapplikációján keresztül.
A Hivatal kéri minden energiafelhasználó együttműködését és megértését a jelenlegi helyzetben, és javasolja, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot elsősorban sürgős esetekben hívja, hiszen várhatóan növekedni fog a telefonos ügyintézésre várók száma, így a várakozási idő is.
Érdemes a digitális, online felületeket, megoldásokat igénybe venni az ügyek intézése során. Ha a felhasználó még nem tette meg és lehetősége van rá, regisztráljon a háztartását ellátó szolgáltatók online felületein, ahol lehetősége van többek között:
- mérőállást diktálni és az előző mérőállásokat ellenőrizni,
- e-számlát igényelni,
- számlákat, egyenleget lekérdezni,
- online bankkártyával fizetni,
- nyitott tételeket, lejárt tartozásokat megtekinteni,
- adatokat módosítani,
- számlázási, fizetési módot megváltoztatni (jelen helyzetben a Hivatal javasolja a számlák befizetését elsősorban online, bankkártyával, átutalással vagy csoportos beszedéssel teljesíteni, elkerülve a csekkes befizetést),
- részszámla értékét módosítani,
- névátírást kezdeményezni,
- a tervezett üzemszünetekről értesítést kapni.
A felhasználóknak továbbra is lehetőségük van a szolgáltatókat írásban, e-mailben és postai úton is megkeresni, a szolgáltató által megadott elérhetőségeken.
A naprakész információk érdekében a Hivatal javasolja, hogy a fogyasztók kísérjék figyelemmel a szolgáltatók tájékoztatásait, közleményeit!
