-
Igazgatási szünet
Igazgatási szünetet tartanak a székesfehérvári Polgármesteri Hivatalban 2025. december 22. és 2026. január 4. napja között. Ennek időtartama alatt a személyes ügyfélfogadás szünetel. A Hivatal működési rendjéről és elérhetőségéről az alábbi közleményben tájékoztatjuk a lakosságot.
2025.12.17. -
Elkészült az új kishíd
December 17-én, szerdán reggel nyitják meg a gépjármű-, és a gyalogos forgalom előtt az útszakaszt. Az Aradi utca veszprémi vasútvonal melletti szakaszán található csőátereszt korábban állagromlás miatt biztonsági okokból kellett lezárni a gépjárműforgalom elől, majd bontási és építési munkák alatt gyalogosan sem lehetett használni azt.
2025.12.16. -
Ünnepi nyitvatartás a Széphőnél
A Széphő Zrt. ügyfélszolgálat decemberi és januári nyitvatartási ideje módosul az ünnepek alatt. Az új évben az első nyitvatartási nap január 5-e hétfő lesz.
2025.12.15. -
Feloldották a látogatási tilalmat
Feloldották mától az egy hete, december 8-án bevezetett, ideiglenes látogatási tilalmat a Hosszúsétatéri Idősek Otthonában, így a hozzátartozók újra látogathatják az otthon lakóit. A korlátozás bevezetésére a jelentős számú megbetegedés miatt volt korábban szükség.
2025.12.15.
Megváltozott munkaképességűek jelentkezését várják Fehérváron
Az Erfo, Főkefe, Kézmű Közhasznú Nonprofit Kft. Magyarország legnagyobb, megváltozott munkaképességűeket foglalkoztató állami tulajdonú társaságai, munkaerő toborzást indítanak Székesfehérvár és kistérségében üzemnyitási szándékkal!
2020.06.02. 11:43 |
Megváltozott munkaképességűek jelentkezését várják betanított munkás munkakörben.
A megváltozott munkaképesség igazolásához szükséges dokumentumok:
• összefoglaló komplex szakvélemény
• ellátást megállapító vagy elutasító határozat és / vagy hatósági bizonyítvány,
• nyugdíjfolyósító Igazgatóság éves értesítője.
• Igazolás az egyéb ellátásról: fogyatékossági támogatás,
• vakok személyi járadéka
• gondnokolt esetén a gondnoki megállapító határozat.
Jelentkezni telefonon a 0630/290-4233-as számon lehet vagy a hr@kezmu.hu mail címen.