-
Letartóztatták a dílert
A Székesfehérvári Járási Ügyészség indítványa alapján a nyomozási bíró elrendelte annak a férfinek a letartóztatását, aki a megalapozott gyanú szerint lakóhelyén árult tiltott szereket.
2025.11.13. -
Rendőrkézen a díler
A Székesfehérvári Rendőrkapitányság munkatársai november 7-én intézkedtek egy városban élő férfival szemben, miután információt szereztek arról, hogy drogokkal üzletel. A férfi beismerte, hogy kábítószert fogyasztott, és a járőrök a lakóhelyéül szolgáló konténerben droggyanús anyagokat találtak.
2025.11.12. -
Órákon belül elfogták az adventre kihelyezett faház rongálóját
Egy járókelő telefonált be hétfőn a rendőrségre, hogy a Palotai kapu téren, a Pláza előtt egy adventre kihelyezett faház ablakait betörték. A gyors helyszínelésnek, adatgyűjtésnek és a térfigyelő kamerarendszernek köszönhetően órákon belül elfogták és előállították az elkövetőt a rendőrök.
2025.11.11. -
Sikeres elfogás
A Székesfehérvári Rendőrkapitányság nyomozói a Fejér Vármegyei Rendőr-főkapitányság Mélységi, Ellenőrzési és Közterületi Támogató Alosztály munkatársaival a DELTA akció keretén belül 2025. november 7-én azonos időben több helyszínen megjelentek, kutatásokat tartottak, és öt főt előállítottak a rendőrségre.
2025.11.10.
Megtalálták Kulcsár Anita halálának okát
Elkészült a részletes szakértői vélemény a Kulcsár Anita halálát okozó, idén január 19-én történt közlekedési baleset ügyében. Január 19-én délelőtt a Dunaferr női kézilabdacsapat játékosa, a női kézilabda válogatott tagja autójával haladás közben a hókásás úttesten elhagyta az útpályát és fának ütközve állt meg a Velencét Pusztaszabolccsal összekötő úton. Kulcsár Anita sérüléseibe a helyszínen belehalt. A VW Golf az ütközés után kigyulladt, teljes egészében kiégett.
A baleset ügyében kirendelt szakértők szerint a baleset bekövetkezéséért esetleges műszaki hiba okozó szerepe kizárható. A gépkocsi sebessége a baleset előtt, a balra tartó mozgás kezdetén 85-90 km/h volt. A 90-100 méteres úton a balra tartó gépkocsi legfeljebb motorfékkel lassult. A VW Golf a fának 65-70 km/sebességgel ütközött.
A szakértői vizsgálat megállapítja, hogy a gépkocsi folyamatos, kis szögű balra tartására, a letérésre, annak okára közlekedés szakértői eszközökkel válasz nem adható. A hókásás úton közvetlenül a letérés előtti megcsúszásra, stabilitás vesztésre, annak esetleges korrigálására utaló nyom nem volt. A letérés legvalószínűbb oka, vezetéstechnikai hibában keresendő.
Az igazságügyi szakértő a számított ütközési adatok, az igazságügyi orvos szakértő által megállapított sérülések, a jármű felépítése és az ütközési kísérletek alapján közlekedési szakértői kompetenciájába tartozóan megállapította, hogy a bekötött biztonsági öv esetén a halálos eredmény kialakulása nem lett volna valószínű, mert a korszerű gépkocsinál a biztonsági öv, az övfeszítő és a légzsák együttesen meggátolta volna a test előrezuhanását, a halálos sérülés kialakulását.
Olyan sérülés nem volt a vezetőn, mely szabályszerűen bekötött öv mellett, a fellépő lassulás mellett is kialakulhatott volna. A sportoló közvetlen halálát az ütközéskor elszenvedett koponyasérülés okozta.