Karbantartást végez a UPC - Fehérvárt március 31-én és április 1-jén érinti a leállás

A UPC Magyarország Kft. előre ütemezett, éves karbantartásba kezd országosan március és április hónapban, amely több ezer háztartásban – egy időre – internet-, tv-, illetve telefonszolgáltatás kimaradást jelent majd. A karbantartás a székesfehérvári felhasználókat március 31-én, KEDDEN és április 1-én, SZERDÁN érinti majd.
2020.03.26. 12:16 |
Karbantartást végez a UPC - Fehérvárt március 31-én és április 1-jén érinti a leállás

A napokban a UPC Magyarország Kft. előre beütemezett karbantartási munkába kezd, amely az elkövetkező egy hónapban országszerte számos város több ezer háztartásban egy időre az internet-, tv-, illetve telefonszolgáltatás leállását eredményezi majd.

A munkálatok április 23-ig tartanak, a karbantartás időtartama 4-12 órás is lehet. A koronavírus-járvány miatt többeket is érzékenyen érinthet az internet kimaradása, mivel tömegek dolgoznak jelenleg otthonról, éppen ezért a vállalat azt közölte, hogy az előzetes munkatervét folyamatosan felülvizsgálja, az aktuális helyzetet figyelembe véve.

A szolgáltatás minőségének javítása és a kapacitás bővítése céljából végzett karbantartás a székesfehérvári háztartásokat március 31-én, KEDDEN 8 és 12 óra között, majd április 1-jén, SZERDÁN 8 és 16 óra között érinti majd - a szolgáltató tájékoztatása szerint.

A felhasználók által az elmúlt napokban tapasztalt szolgáltatáskimaradás az áramszolgáltatók karbantartásai munkái miatt történhettek.

A UPC honlapján található tájékoztatót a tájékoztatási kötelezettségének megfelelően tüntette fel a szolgáltató, ezek több mint 90 százaléka az áramszolgáltatók munkáihoz köthető, ami befolyásolhatja a UPC Magyarország szolgáltatásait is.

A fennmaradó esetben – a mostani helyzetre való tekintettel – a UPC Magyarország szakemberei csak a legszükségesebb karbantartási munkákat végzik el annak érdekében, hogy az ügyfelek számára zavartalanul működjenek a szolgáltatások. A UPC Magyarország által végzett saját karbantartási munkálatok általában minőségjavítás vagy kapacitásbővítés céljával valósulnak meg, amikor csak lehetséges az éjszakai órákban.

Ezek a legtöbb esetben nem jelentenek az ügyfelek számára érzékelhető szolgáltatás kimaradást, csak és kizárólag kritikus esetben tapasztalhatnak a UPC Magyarország által végzett karbantartási munkák során 30-60 perces leállásokat a rendszerek frissítéséig.

A UPC Magyarország felkészült a jelenleg tapasztalható, jelentősen megnövekedett hálózati forgalomra, biztosítja ügyfelei számára a szükséges feltételeket ahhoz, hogy otthonról dolgozhassanak, tanulhassanak és szórakozhassanak a következő időszakban” - hangsúlyozta Sosztarits András, a Vodafone és a UPC kommunikációs ügynökségének munkatársa.