-
Igazgatási szünet
Igazgatási szünetet tartanak a székesfehérvári Polgármesteri Hivatalban 2025. december 22. és 2026. január 4. napja között. Ennek időtartama alatt a személyes ügyfélfogadás szünetel. A Hivatal működési rendjéről és elérhetőségéről az alábbi közleményben tájékoztatjuk a lakosságot.
2025.12.17. -
Elkészült az új kishíd
December 17-én, szerdán reggel nyitják meg a gépjármű-, és a gyalogos forgalom előtt az útszakaszt. Az Aradi utca veszprémi vasútvonal melletti szakaszán található csőátereszt korábban állagromlás miatt biztonsági okokból kellett lezárni a gépjárműforgalom elől, majd bontási és építési munkák alatt gyalogosan sem lehetett használni azt.
2025.12.16. -
Ünnepi nyitvatartás a Széphőnél
A Széphő Zrt. ügyfélszolgálat decemberi és januári nyitvatartási ideje módosul az ünnepek alatt. Az új évben az első nyitvatartási nap január 5-e hétfő lesz.
2025.12.15. -
Feloldották a látogatási tilalmat
Feloldották mától az egy hete, december 8-án bevezetett, ideiglenes látogatási tilalmat a Hosszúsétatéri Idősek Otthonában, így a hozzátartozók újra látogathatják az otthon lakóit. A korlátozás bevezetésére a jelentős számú megbetegedés miatt volt korábban szükség.
2025.12.15.
Ismét bővült a személyesen intézhető ügyek köre a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán
A többi szervezeti egység tekintetében marad továbbra is a telefonos és az elektronikus ügyintézés lehetősége.
A Polgármesteri Hivatal legtöbb szervezeti egységében továbbra sincs személyes ügyfélfogadás, az ügyintézés telefonon történik szerdai napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között, valamint pénteki napokon 8.00-12.00 óra között.
A Kossuth utca 4. szám alatti Ügyfélszolgálaton – kizárólag telefonon és elektronikus levelezés útján (e-mail kapcsolat) előre egyeztetett időpontban – mostantól személyesen is intézhetik a fehérváriak a Hatósági Főosztály Ügyfélkapcsolati és Szociális ellátási Iroda feladatkörét érintő valamennyi ügyet szerdánként 8-12 óra és 13-18 óra között, valamint pénteki napokon 8-12 óra között.
Továbbra is heti három napon lehetséges a telefonos ügyfélfogadás is, az alábbi időpontokban:
hétfői napokon: 8.00-12.00 óra és 13.00-16.00 óra között
szerdai napokon: 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között
pénteki napokon: 8.00-12.00 óra között
Az ügyfélszolgálaton intézhető ügyekben időpont foglalható:
- a (22) 537-200-as telefonszámon
- az ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu e-mail címen.
Az elektronikus ügyintézés továbbra is korlátozásmentesen érhető el.