Felhasználói elégedettségi felmérést készíttet a SZÉPHŐ

A SZÉPHŐ Zrt. tájékoztatja az ügyfeleket, hogy a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal határozata alapján 2021-ben a nagyobb távhőszolgáltatók, így a SZÉPHŐ Zrt. is felhasználói elégedettségi felmérést készítenek.
2021.09.08. 16:30 |
Felhasználói elégedettségi felmérést készíttet a SZÉPHŐ

Szeptember 3-tól előreláthatólag 2021. október 31-ig ötszáz ügyfelet fognak otthonukban személyesen felkeresni a Bellresearch Kft. munkatársai, hogy kitöltsenek egy kérdőívet a közvélemény-kutatáshoz kapcsolódóan.

A SZÉPHŐ Zrt. célja, hogy folyamatosan emelje a szolgáltatás színvonalát, növelve ezzel a felhasználók elégedettségét. Ehhez nyújt majd segítséget ez a felmérés is.

A kérdezőbiztosok minden esetben a SZÉPHŐ Zrt. által kiállított megbízólevéllel és kérdezőbiztosi igazolvánnyal igazolják magukat, továbbá pénzt semmilyen formában nem kérnek vagy fogadnak el!