-
Áramszünet Öreghegyen
Idegen károkozás miatti helyreállítás okán lesz áramszünet december 8-án az Öreghegy néhány utcájában – tájékoztatott az áramszolgáltató.
2025.12.06. -
Fogadóóra december 8-án
Fogadóórát tart Deák Lajosné önkormányzati képviselő: hétfőn 17 órától várja a 11. választókörzetben élőket.
2025.12.05. -
Áramszünet lesz az Írók utcái környékén
December 2-án hálózati karbantartás miatt áramszünet lesz az írókról elnevezett székesfehérvári utcákban – tájékoztatott az E.ON.
2025.12.01. -
Közmeghallgatás a Városházán
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése 2025. december 5-én, pénteken 08.00 órától közmeghallgatást tart. A közmeghallgatás témája: „Tájékoztató Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata pénzügyi és gazdasági helyzetéről”. Az ülés helyszíne a Városháza Díszterme, ahova tisztelettel várják az érdeklődőket.
2025.11.28.
Átmeneti változás az E.ON ügyfélszolgálati rendjében
Júliusban az E.ON megújítja ügyfélkezelési rendszerét, hogy az ügyfelek adatait a jövőben még korszerűbben és biztonságosabban kezelhessék. A vállalat az alábbi információkat teszi közzé a lakosság tájékoztatása érdekében: a fejlesztési időszaka alatt az E.ON ügyfélkezelési rendszere korlátozottan lesz elérhető, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól.
2013.06.20. 11:17 |
Júliusban az E.ON megújítja ügyfélkezelési rendszerét, hogy az ügyfelek adatait a jövőben még korszerűbben és biztonságosabban kezelhessék. A vállalat az alábbi információkat teszi közzé a lakosság tájékoztatása érdekében:
A fejlesztési időszaka alatt az E.ON ügyfélkezelési rendszere korlátozottan lesz elérhető, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól.
- A július havi áram- és gázszámla várhatóan a megszokottnál később érkezik.
- A július havi számlaösszegek csoportos beszedéssel történő lehívására a megszokottnál később kerül sor.
- Az E.ON ügyfélszolgálatai július 6. és 26. között korlátozott ügyintézési lehetőséggel állnak rendelkezésre. Minden megkeresést fogadnak, de az esetek többségében a megkeresés megválaszolása utólag, írásban történik majd.
- Az E.ON online ügyfélszolgálatán kizárólag a havi mérőállás rögzítés funkció áll az ügyfelek rendelkezésre.
- Komfort Kártyával való számlafizetésre nem lesz lehetőség.
A fejlesztés időszaka alatt az alábbi szolgáltatások változatlanul rendelkezésre állnak:
- Hibabejelentések fogadása telefonon
- Általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban
- Mérőállás rögzítése telefonon, sms-ben és online
- Előfizetős mérő feltöltése
Kérik a lakosok segítségét, hogy a torlódások és várakozások elkerülése érdekében halasztható esetben az ügyfélkezelési rendszer megújítását követően keressék fel az E.ON-t.
A fenti változásokról részletesebb információ a www.eon.hu honlapon található.
