Átmeneti változás az E.ON ügyfélszolgálati rendjében

 Júliusban az E.ON megújítja ügyfélkezelési rendszerét, hogy az ügyfelek adatait a jövőben még korszerűbben és biztonságosabban kezelhessék. A vállalat az alábbi információkat teszi közzé a lakosság tájékoztatása érdekében: a fejlesztési időszaka alatt az E.ON ügyfélkezelési rendszere korlátozottan lesz elérhető, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól.
2013.06.20. 11:17 |
Júliusban az E.ON megújítja ügyfélkezelési rendszerét, hogy az ügyfelek adatait a jövőben még korszerűbben és biztonságosabban kezelhessék. A vállalat az alábbi információkat teszi közzé a lakosság tájékoztatása érdekében:
 
A fejlesztési időszaka alatt az E.ON ügyfélkezelési rendszere korlátozottan lesz elérhető, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól.
 
- A július havi áram- és gázszámla várhatóan a megszokottnál később érkezik.
- A július havi számlaösszegek csoportos beszedéssel történő lehívására a megszokottnál később kerül sor.
- Az E.ON ügyfélszolgálatai július 6. és 26. között korlátozott ügyintézési lehetőséggel állnak rendelkezésre. Minden megkeresést fogadnak, de az esetek többségében a megkeresés megválaszolása utólag, írásban történik majd.
- Az E.ON online ügyfélszolgálatán kizárólag a havi mérőállás rögzítés funkció áll az ügyfelek rendelkezésre.
- Komfort Kártyával való számlafizetésre nem lesz lehetőség.
 
 A fejlesztés időszaka alatt az alábbi szolgáltatások változatlanul rendelkezésre állnak:
- Hibabejelentések fogadása telefonon
- Általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban
- Mérőállás rögzítése telefonon, sms-ben és online
- Előfizetős mérő feltöltése
 
Kérik a lakosok segítségét, hogy a torlódások és várakozások elkerülése érdekében halasztható esetben az ügyfélkezelési rendszer megújítását követően keressék fel az E.ON-t.
 
A fenti változásokról részletesebb információ a www.eon.hu honlapon található.