
Irodavezető: dr. Kincses Zsolt Dávid
Cím: Székesfehérvár, Városház tér 2.
Az iroda telefonszáma: (22) 537-118
Az iroda fax száma: (22) 537-159
E-mail: kincses.zsolt@pmhiv.szekesfehervar.hu
Ügyintézők telefonos és e-mail elérhetősége (Polgármesteri Hivatal, telefonkönyv)
Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálata
Ügyfélfogadás helye: 8000 Székesfehérvár, Városház tér 1. (bejárat a Kossuth Lajos utca felől)
Ügyfélfogadás ideje: Hétfő: 800-1200 ; 1300-1600
Szerda: 800-1200 ; 1300-1800
Péntek: 800-1200
Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
telefonszám: 22/537-200
ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu
elektronikus ügyintézés: http://epapir.gov.hu/
Kérelem benyújtásának menete e-Papír szolgáltatás igénybe vételével (tájékoztató-pdf)
A Polgármesteri Hivatal ügyfélterébe(n)
- kötelező maszkhasználat került bevezetésre az ügyintézés teljes időtartama alatt!
- kizárólag ügyfelek léphetnek be, az orrot és szájat egyidejűleg eltakaró maszk kötelező viselése mellett!
- egy időben legfeljebb 5 fő tartózkodhat a szociális védőtávolság betartása mellett!
- történő belépéskor kötelező a kézfertőtlenítő használata!
A kihirdetett vészhelyzet miatt változik az ügyfélfogadás rendje!
A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálata (Kossuth utca 4.) hétfőn és szerdán 8-12, illetve 13-18 óra között, pénteken pedig 8-12 óra között telefonon tart ügyfélfogadást. Személyes ügyintézésre szerdán 8-12 és 13-18 óra között van lehetőség.
A hivatal szervezeti egységeiben szerdai napokon 8.00-12.00 és 13.00- 18.00 óráig, pénteki napokon 8.00-12.00 óráig telefonon, míg személyesen szerdai napokon 8.00-12.00 és 13.00- 18.00 óráig fogadják az ügyfeleket.
A beadványok benyújtása elektronikus úton továbbra is folyamatos, a papíralapú beadványok a Polgármesteri Hivatal Városház tér 1. és Városház tér 2. száma alatti épületeiben, a porta mellett elérhető gyűjtődobozokban hétfőtől csütörtökig 8 órától 16 óráig, pénteken 8 órától 12 óráig helyezhető el.
A Kossuth u. 4. szám alatt, az Ügyfélszolgálat hivatali helyiségében elhelyezett gyűjtődobozban szerdán 8-12, valamint 13-18 óra között helyezhetők el a beadványok.
H I R D E T M É N Y
2020/2021-es tanév őszi, téli és tavaszi szünetekben igénybe vehető
szünidei gyermekétkeztetésről, annak időtartamáról és helyszínéről
Iskolás gyermekek esetében:
Az évközi szünetekben igénybe vehető szünidei gyermekétkeztetési időpontok a következők:
- őszi szünet időtartamára (2020. október 26-30., 5 munkanap)
- téli szünet időtartamára (2020. december 21-23., 28-31., 7 munkanap)
- tavaszi szünet időtartamára (2021. április 01., 2021. április 06., 2 munkanap)
A szünidei gyermekétkeztetés helyben történő elfogyasztását biztosító intézmény: Székesfehérvári Bory Jenő Általános Iskola – 8000 Székesfehérvár, Tolnai utca 41.
A hirdetmény teljes szövege letölthető innen (pdf)
T á j é k o z t a t ó
Belügyminisztérium Nemzeti Bűnmegelőzési Tanács támogatásával megvalósult BM-15-MA-0052 azonosítószámú „Közbiztonság fejlesztése Székesfehérváron a településbiztonság és az ifjúságvédelem előtérbe helyezésével” megnevezésű pályázat keretében két kiadvány készült.
A kiadványok letölthetők!
Bűnmegelőzési oktatási segédlet
R E N D E L E T E K
Jogszabálykereső: http://www.magyarorszag.hu/kereses/jogszabalykereso
Nemzeti Jogszabálytár webes elérhetősége: http://njt.hu/
Ügyrendi feladatok:
A segítő szervezeti egység a központi, valamint a helyi jogszabályokban meghatározott, a Közgyűlés, valamint a jegyző feladat- és hatáskörébe tartozó pénzbeli és természetben nyújtott szociális-, család- és gyermekvédelmi ellátásokkal kapcsolatos feladatokat látja el; valamint széles körben nyújt valós segítséget az ügyfelek lokális feladatköri érintettségű ügyeinek intézésében, illetve ügyféli kérésre szerepet vállal a multiszektorális igazgatás-szolgálat hatóságai, továbbá a szolgáltatási szektor szervezetei, intézményei irányába való tudatos segítő koordinációs-kooperatív közvetítésben:
- a szociális-, család- és gyermekvédelmi ellátásokkal kapcsolatos eljárások lefolytatása,
- környezettanulmányt készítése,
- a szociális-, család- és gyermekvédelmi állami támogatás igénylésének szakmai előkészítése,
- rendszeres kapcsolattartás a szociális-, család- és gyermekvédelem területén működő hatóságokkal, intézményekkel, civil és karitatív szervezetekkel, személyekkel,
- az önkormányzati rendelettervezetek, koncepciók véleményezése, az érdekvédelmi szervezetek, szakmai szolgáltatók, hatóságok véleményének megkérése,
- a rendeleti szabályok érvényesülésének – a szakmatársadalom aktív részvétele mellett történő – folyamatos vizsgálata,
- szociális-, család- és gyermekvédelmi szakmai, illetve tudományos fórumok, előadások, előadás-sorozatok, konferenciák szervezése a szakmai innováció elősegítése érdekében,
- a hozzátartozók közötti erőszak miatt alkalmazható távoltartásról szóló törvény szerinti családvédelmi koordinációért felelős szerv feladatainak ellátása,
- Városi Idősügyi Tanács munkájában részvétel,
- Kábítószerügyi Egyeztető Fórum munkájában közreműködés,
- a Multiszetktorális Irányító Bizottság munkájában részvétel,
- az ügyfélszolgálati működés hatékonyságának folyamatos monitorozása, az ügyfél-elégedettség mérése, indokolt esetben a szolgáltatási rendszer-elemek, az ügyfeleket segítő eljárási mechanizmusok – kiemelt figyelemmel a különleges jogrendi helyzet(ek)re – felülvizsgálata,
- az ügyfélszolgálati működés hatékonyságának esetleges emelése érdekében szükség szerint intézkedési terv kidolgozósa,
- rendszeres jelleggel az ügyfélszolgálati front office és back office feladatellátás reális szervezettségének, strukturáltságának vizsgálata,
- a talált dolgokkal kapcsolatos eljárás lefolytatása,
- a Talált Dolgok Nyilvántartásának vezetése,
- a hirdetmények kifüggesztése, záradékolása, azok megtekintésének biztosítása,
- a hatósági, a szolgáltatási, valamint a közszolgálati szervezeti változások figyelemmel kísérése az ügyféli érdeklődés maradéktalan kiszolgálása érdekében,
- a Polgármesteri Hivatal központi telefonos elérhetőségének kezdése, az ügyfél-tájékoztatás folyamatosságának biztosítása,
- kérelmek, küldemények, formanyomtatványok, pályázati anyagok, egyéb dokumentációs anyagok személyes átvételének biztosítása, valamint továbbítása a feladatkör szerinti szervezeti egységhez,
- a polgár adatainak szolgáltatását korlátozó, vagy tiltó, illetőleg azt visszavonó nyilatkozatának átvétele és továbbítása,
- a 14 éven aluli érintett, valamint az egészségügyi okból akadályozott polgár személyazonosító iránti kérelmének átvétele és továbbítása,
- ta feldolgozott adatváltozások és adatjavítások alapiratai, a leadott hatósági bizonyítványok (lakcímkártya) továbbítása a járási hivatalhoz,
- címváltozás miatt érvénytelenné vált lakcímkártya leadásával kapcsolatos ügyintézés,
- a jogszabályban meghatározott esetekben és módon a lakcím, tartózkodási hely létesítésével, módosításával kapcsolatos bejelentés átvétele és továbbítása,
- a három hónapon túl külföldön tartózkodó polgár lakcímével kapcsolatos bejelentés átvétele és továbbítása,
- a föld adásvételi szerződés hirdetményi úton történő közlése az elektronikus tájékoztatási rendszer keretében működő kormányzati honlapon történő közzététellel,
- jogszabályban előírt adatszolgáltatások, jelentések, ágazati statisztikák készítése, a tevékenységi körébe tartozó feladatok körében kötött szerződések szakmai ellenőrzése, a Pénzügyi Iroda bevonásával pénzügyi ellenőrzése,
- a tevékenységi körébe tartozó ügyekben közgyűlési előterjesztések készítése, a közgyűlési döntések végrehajtása,
- a tevékenységi körébe tartozó feladatok, költségvetési előirányzatok tekintetében a kötelezettség-vállalással kapcsolatos megállapodások, testületi határozatok, költségvetési keret nyilvántartása,
- a tevékenységi körébe tartozó információknak az önkormányzat Portálján való megjelenéséről, az információk naprakészen tartásáról gondoskodás,
- kapcsolattartás, együttműködés a Hivatal belső szervezeti egységeivel,
- kapcsolattartás, együttműködés a feladatkör szerinti hatóságokkal, szervezetekkel, intézményekkel, személyekkel,
- a feladatkörébe tartozó lakossági bejelentések kivizsgálása, gondoskodás a szükséges intézkedések megtételéről.