Nyári diákmunka a Polgármesteri Hivatalban is

A Nemzetgazdasági Minisztérium által indított „Nyári diákmunka” programot 2017-ben meghirdették. Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala is csatlakozott a kezdeményezéshez, két turnusban várnak napi hat órás munkaidővel székesfehérvári diákokat. Jelentkezni e-mailben lehet, a jelentkezési feltételek és szükséges dokumentumok a cikkben megtalálhatóak.
2017.06.12. 10:12 |
Nyári diákmunka a Polgármesteri Hivatalban is

A „Nyári diákmunka” program a korai munkatapasztalat mellett segítséget kíván nyújtani a nyári szabadságolási időszakban jelentkező kisegítő munkaerő-igény biztosításában.

A programra jelentkezhet az a fiatal, aki: 

  • Székesfehérváron bejelentett lakóhellyel, ennek hiányában bejelentett tartózkodási hellyel rendelkezik,
  • nappali tagozaton tanuló diák,
  • 2017. július 1-jén betöltötte a 16. évét, de még nem töltötte be a 25. életévét,
    közvetítést kérőként kérte nyilvántartásba vételét a Székesfehérvári Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztályán,
  • foglalkoztatásra irányuló, vagy vállalkozási jogviszonnyal nem rendelkezik.

A foglalkoztatásra 2017. július 1. és 31-ig tartó vagy 2017. augusztus 1. és 31-ig tartó turnusokban, személyenként csak 1 turnus időtartamára napi 6 óra munkaidővel, munkaszerződés keretében kerül sor. A turnusoktól eltérő időtartamra történő alkalmazásra nincs mód.

A munkabér a minimálbér 75 %-a (95.625 Ft), középfokú szakképzettséggel rendelkezők esetén a garantált bérminimum 75 %-a (120.750 Ft).

A betölthető munkakör:
hivatalsegéd (közreműködés irat, irattár rendezésében, iratok szállításában),
segédmunkás (bútorok, irodaszerek, kellékanyagok mozgatása).

Jelentkezés folyamata, módja:

1. Közvetítést kérőként regisztráció a Székesfehérvári Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztályán (8000 Székesfehérvár, Piac tér 10.)
Ügyfélfogadás:
Hétfő, szerda, csütörtök: 8.00-14.00,
Kedd: nincs ügyfélfogadás,
Péntek: 8.00-12.00

2. A regisztrációra jelentkező diákok az   I. emeleti információban kérhetnek sorszámot a regisztrációt végző ügyintézőhöz. A regisztrációhoz szükséges:
személyes okmányok (személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya, TAJ kártya),
érvényes diákigazolvány, vagy annak az iskolai tanulmányok befejezése miatti visszavonásakor kiadott iskolalátogatási igazolás.

3. A jelentkezési lapnak és mellékleteinek a Polgármesteri Hivatalhoz történő benyújtásával.

A jelentkezési lap a portán (8000 Székesfehérvár, Városház tér 1.) átvehető, vagy innen LETÖLTHETŐ (.doc).

Jelentkezni a regisztrációt követően, kizárólag elektronikus úton a mato.eszter@pmhiv.szekesfehervar.hu email címre megküldött, hiánytalanul kitöltött jelentkezési lap és az azon feltüntetett valamennyi melléklet csatolásával lehet. A levél tárgyaként a „DIÁKMUNKA” szöveg feltüntetése szükséges.

4. A jelentkezés beérkezési határideje: 2017. június 20.
Csak a határidőben beérkezett, hiánytalanul kitöltött és az előírt mellékletekkel ellátott jelentkezési lapot áll módunkban a felvételi eljárás során figyelembe venni.