Elindult a palotavárosi buszjárat - hétvégén már közlekednek az éjszakai járatok is

 Holnaptól menetrend szerint közlekedik a Palotavárosban a 29-es autóbuszjárat. A járatok csúcsidőben 15, csúcsidőn kívül 30, esténként pedig óránként közlekednek. Az első próbajáratot ma tartották az Alba Volán vezérigazgatójának és a város polgármesterének jelenlétében. Warvasovszky Tihamér hangsúlyozta, hogy a fiatalok kérésére éjszakai járatok indulnak szeptember 1-től. A négy buszjárat a város minden részébe eljut, így akik éjszaka szórakoznak, ezentúl kulturált módon és olcsón tudnak majd hazajutni. Az éjszakai buszokra egységesen 200 Forintba kerül a jegy. A Dániából hozott két darab 9 méteres felújított autóbuszt 50 millió forintért vásárolta az Alba Volán. Töltse le innen az éjszakai járatok menetrendjét!
2006.08.31. 21:00 |

 Holnaptól menetrend szerint közlekedik a Palotavárosban a 29-es autóbusz. A járatok csúcsidőben 15, csúcsidőn kívül 30, esténként pedig óránként közlekednek. Az első próbajáratot ma tartották az Alba Volán vezérigazgatójának és a város polgármesterének jelenlétében. Warvasovszky Tihamér hangsúlyozta, hogy a fiatalok kérésére éjszakai járatok indulnak szeptember 1-től. A négy buszjárat a város minden részébe eljut, így akik éjszaka szórakoznak, ezentúl kulturált módon és olcsón tudnak majd hazajutni.

 A Dániából hozott két darab 9 méteres felújított autóbusz a Jancsár utcától a Selyem és Kelemen Béla utcán keresztül a Hübner András utcáig közlekedik. A megállóhelyek átlagosan 400 méterenként követik egymást. Ugyancsak újdonság, hogy a hétvégétől pénteken és szombaton éjszakai buszjáratok közlekednek Székesfehérváron, amik 1E, 2E, 3E és 4E jelzéssel közlekednek majd és minden városrészt érintenek. Töltse le innen az éjszakai járatok menetrendjét!

 A Palotavárosban régi igénye volt a lakóknak egy buszjárat. Ebben a városrészben egyébként 20 ezer ember él. A végállomással együtt 10 megállóhelye van az új járatnak. A 9 méteres buszokat egyenként 25 millió forintból vásárolta az Alba Volán -tájékoztatott Tóth István vezérigazgató.

 Az idei évben az önkormányzat saját forrásból 90 milliót adott a tömegközlekedés fejlesztéséhez, ehhez pályázat útján további 94 milliót nyert, így összesen 184 millió forinttal tudta támogatni új buszok beszerzését, illetve új járatok üzemeltetését. Warvasovszky Tihamér polgármester elmondta, hogy az önkormányzat azt kérte a Volántól, hogy elsősorban alacsonypadlós buszokat vásároljanak annak érdekében, hogy könnyebben tudjanak felszállni a mozgáskorlátozottak, idősek és babakocsival közlekedők is.

Városfejlesztés

  1. Elkészültek a tervek a felújításra

    Elkészült a városi uszoda energetikai felújításának, illetve a szaunarészleg bővítésének a terve, amit a Városfejlesztési Kft. szakemberei terveztek meg az üzemeltető Városgondnokság megrendelésére. Az uszoda 1989-es átadása óta jelentős felújításon még nem esett át. A város üzemeltetési szempontból legdrágább létesítménye évente 850 millió forintból működik, ami jelentősen csökkenne egy átfogó felújítás után.

    2024.04.25.
  2. 64 új kórterem a kórházban

    Székesfehérváron zajlik az ország egyik legjelentősebb egészségügyi beruházása. A 112 ágyas, 64 kórtermes új kórházi épület a belgyógyászaton kívül a tüdőgyógyászati osztálynak ad majd otthont, de itt kezelik majd a rákos és fertőzéses megbetegedéssel küzdő betegeket is. Az új kórházi épület, a teljes berendezéssel együtt nyáron állhat a fehérvári egészségügy szolgálatába.

    2024.04.23.
  3. Fejlesztések Csalán

    A Depónia Nonprofit Kft. csalai központjában két fontos beruházás is elkészült: egy megújult, 21. századi lakossági fogadóteret alakítottak ki, valamint a hulladékkezelő központ belső útját is felújították. A fejlesztésekrő tartott tájékoztatón elhangzott, hogy már nem csak érkezik, hanem távozik is a hulladék Csaláról, ami más helyeken kerül újrahasznosításra.

    2024.04.22.
  4. Turbósítás, kétsávosítás

    A város saját költségén indította el az Új Csóri úti körforgalom nagyobb áteresztő képességének érdekében egy engedélyes terv elkészítését. A körforgalom kapacitásbővítésével kapcsolatos engedélyezési tervdokumentáció a Magyar Közút Nonprofit Zrt-vel egyeztetve készült a sok közlekedési problémát okozó csomópont fejlesztéséről, melynek döntéselőkészítő anyagának kivonatát az alábbiakban olvashatják.

    2024.04.21.