Az Aldi megvásárolta az Alföldi Tej Kokárdás márkáját

Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. megvásárolta az Alföldi Tej Kft. Kokárdás márkáját, így hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben - jelentették be pénteken, székesfehérvári sajtótájékoztatójukon. 
2018.02.16. 11:14 |
Az Aldi megvásárolta az Alföldi Tej Kokárdás márkáját

Az utóbbi időben a bolthálózat televíziós reklámjában is feltűnt a fehérvári tejüzem.

Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója emlékeztetett arra, hogy az Alföldivel 2015-ben jöttek ki kizárólag magyar tejtermelőktől származó tejből a magyar fogyasztói igényekhez alakított Kokárdás termékekkel. A márkanév alatt 12 terméket kínálnak, de szeretnék tovább bővíteni a kínálatot - tette hozzá.
Kérdésre elmondta: olyan termékek is bekerülhetnek a körbe, amiket az Alföldi nem tud gyártani, de más gyártók képesek az elvárt színvonalat teljesíteni.

Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej ügyvezető igazgatója közölte, hogy tíz éve dolgoznak együtt az Aldival, s mára stratégiai partnerek lettek. 

Gazdaság

  1. Sikeres évet zár a Videoton

    A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben. 

    2025.12.15.
  2. Elismerés Sinkó Ottónak

    Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.

    2025.12.10.
  3. Együttműködés és

    Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.

    2025.12.04.
  4. Fejlesztések a Continestnél

    Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.

    2025.12.02.