Ügyiratkezelő - Polgármesteri Hivatal

2023.01.23. |

ÁLLÁSHIRDETÉS

Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala ügykezelő munkakörbe, ügyiratkezelési (iktatási, irattárazási) feladatok ellátására keres munkatársat.

Elvárások:

  • magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, ne álljon büntető eljárás, foglalkozás gyakorlásától eltiltás hatálya alatt,
  •  középfokú végzettség és középszintű szakképesítés,
  • elektronikus ügyintézésben, ASP szakrendszer használatában jártasság.

Előnyt jelenthet:

  •  közgazdasági szakközépiskola igazgatás ügyviteli szakán szerzett szakképesítés,
  •  ügykezelői vagy közigazgatási alapvizsga,
  •  közigazgatási szervnél szerzett gyakorlat.

Alkalmazás a közszolgálati tisztviselőkről szóló törvény szerint, 6 hónap próbaidővel.

Benyújtandó iratok:

  • szakmai életrajz, amely tartalmazza a korábbi jogviszonyok időtartamát, a betöltött munkakört,
  • megszerzett végzettség, képzettség pontos megnevezése, megszerzés ideje, tanúsító okirat száma, oktatási intézmény megnevezése.
    Az eredeti okirat állásinterjú, alkalmazás esetén bemutatandó.
  • nyilatkozat, hogy az álláshirdetésekkel kapcsolatos adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat megismerte és elfogadta.

Az álláshirdetésekkel kapcsolatos adatvédelmi tájékoztató elérhető: https://www.szekesfehervar.hu/adatvedelem

Jelentkezési határidő: folyamatos - végső határidő 2023.02.20.

Jelentkezés benyújtásának módja: kizárólag elektronikus úton a szemelyugy@pmhiv.szekesfehervar.hu email címre, pénzügy megjelöléssel.