- Ügyiratkezelő - Polgármesteri Hivatal
Ügyiratkezelő - Polgármesteri Hivatal
ÁLLÁSHIRDETÉS
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala ügykezelő munkakörbe, ügyiratkezelési (iktatási, irattárazási) feladatok ellátására keres munkatársat.
Elvárások:
- magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, ne álljon büntető eljárás, foglalkozás gyakorlásától eltiltás hatálya alatt,
- középfokú végzettség és középszintű szakképesítés,
- elektronikus ügyintézésben, ASP szakrendszer használatában jártasság.
Előnyt jelenthet:
- közgazdasági szakközépiskola igazgatás ügyviteli szakán szerzett szakképesítés,
- ügykezelői vagy közigazgatási alapvizsga,
- közigazgatási szervnél szerzett gyakorlat.
Alkalmazás a közszolgálati tisztviselőkről szóló törvény szerint, 6 hónap próbaidővel.
Benyújtandó iratok:
- szakmai életrajz, amely tartalmazza a korábbi jogviszonyok időtartamát, a betöltött munkakört,
- megszerzett végzettség, képzettség pontos megnevezése, megszerzés ideje, tanúsító okirat száma, oktatási intézmény megnevezése.
Az eredeti okirat állásinterjú, alkalmazás esetén bemutatandó.
- nyilatkozat, hogy az álláshirdetésekkel kapcsolatos adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat megismerte és elfogadta.
Az álláshirdetésekkel kapcsolatos adatvédelmi tájékoztató elérhető: https://www.szekesfehervar.hu/adatvedelem
Jelentkezési határidő: folyamatos - végső határidő 2023.02.20.
Jelentkezés benyújtásának módja: kizárólag elektronikus úton a szemelyugy@pmhiv.szekesfehervar.hu email címre, pénzügy megjelöléssel.