Anyakönyvi és vállalkozásigazgatási iroda

2020.10.01. |

A Magyar Közlöny 104. számában megjelent a Kormány 191/2020. (V.8.) rendelete a vészhelyzet alatti engedélykötelezettségről valamint az ellenőrzött bejelentésről.

A Kormányrendelet 2020. május 18-án lép hatályba, és a település jegyzőjének államigazgatási hatáskörben folytatott ügyeire is kiterjed.

A szabályozás célja, hogy a kérelmezett tevékenység bejelentéssel is végezhető legyen, az engedély alapján gyakorolható tevékenységek ún. ellenőrzött bejelentés alapján legyenek gyakorolhatók.

A bejelentés az alábbi e-mail címen küldhető meg: ellenorzottbejelentes@pmhiv.szekesfehervar.hu

A kormányrendelet szövege ITT olvasható.

Irodavezető: Vágó Árpád
Cím: Székesfehérvár, Városház tér 2.
Az iroda telefonszáma: (22) 537-239
E-mail:
vago.arpad@pmhiv.szekesfehervar.hu


Ügyfélfogadás:

szerda: 8.00-12.00 és 13.00-18.00
péntek: 8.00-12.00

Tisztelt Ügyfeleink!

Az alábbi ügyekben kell időpontot foglalniuk telefonon vagy e-mailen.

Az időponttal már rendelkező ügyfeleinket ügyfélfogadási időben tudjuk fogadni az alábbi ügyekben:

  • házassági szándék bejelentés
  • bejegyzett élettársi kapcsolat létesítés
  • születési névváltoztatási kérelem
  • házassági névváltoztatási kérelem
  • hazai anyakönyvezés
  • házassági névmódosítás iránti kérelem
  • apai elismerő nyilatkozat
  • intézeten kívül történt születés bejelentés

 

Az alábbi e-mail címen vagy telefonon kérhet időpontot a:

  • házassági szándék bejelentéshez,
  • bejegyzett élettársi kapcsolat létesítése bejelentéshez,
  • születési névváltoztatás kérelemhez
  • és a házassági névváltoztatás kérelemhez

szükséges személyes megjelenéshez: anyakonyv@pmhiv.szekesfehervar.hu,

Bakiné Szőke Valéria: 22/537-208

 

Az alábbi e-mail címen vagy telefonon kérhet időpontot a:

  • hazai anyakönyvezés
  • házassági névmódosítás iránti kérelemhez,

szükséges személyes megjelenéshez: anyakonyv@pmhiv.szekesfehervar.hu,

Kiss Beáta: 22/537-643

 

Az alábbi e-mail címen vagy telefonon kérhet időpontot a:

  • apai elismerő nyilatkozathoz és a
  • intézeten kívül történt születés bejelentéséhez,

szükséges személyes megjelenéshez: anyakonyv@pmhiv.szekesfehervar.hu,

  1. Tankó Georgina: 22/537-222

Elektronikus ügyintézési tájékoztató - LETÖLTHETŐ (.docx)

Ügyrendi feladatok:

Az Anyakönyvi és Vállalkozásigazgatási Iroda anyakönyvi igazgatással, népesség nyilvántartási feladatok ellátásával, hagyatéki ügyintézéssel, a szolgáltatási tevékenységek (kereskedelmi, ipari tevékenységek) ügyintézésével és választási névjegyzék vezetésével kapcsolatos feladatokat lát el, illetve vezeti a jogszabályban előírt nyilvántartásokat.

  1. Anyakönyvi ügyintézés
  2. Népesség-nyilvántartási ügyintézés
  3. Választással kapcsolatos feladatok
  4. Hagyatéki ügyintézés
  5. Köztemetés, szociális temetés
  6. Ipari tevékenységekkel kapcsolatos ügyintézés
  7. Kereskedelmi tevékenységek végzésével kapcsolatos ügyintézés
  8. Zenés, táncos rendezvények működésével kapcsolatos ügyintézés
  9. Vásárokkal, piacokkal és bevásárlóközpontokkal kapcsolatos ügyintézés
  10. Szálláshely szolgáltatási tevékenység
  11. Üzletszerűen végzett ingatlanközvetítői, ingatlanvagyon-értékelő és közvetítői tevékenységgel kapcsolatos ügyintézés
  12. Nyilvántartások
  13. Székesfehérvári Születés Támogatás Program
  14. Ellenőrzési terv

Lakossági tájékoztatás

Fehérvár Magazin

Webkamera


360 Fehérvár

Eseménynaptár

2020. Október
h
K
Sze
Cs
P
Szo
V
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1