-
A Kaposvár volt a jobb
Négy szettben legyőzte a MÁV Előre Foxconnt a Fino Kaposvár a férfi röplabda Extraliga döntőjének második mérkőzésén Székesfehérváron. A péntek esti összecsapáson a hazai együttes kezdett jobban, végül mégis nagy hátrányba került az aranyéremért folytatott harcban. MÁV Előre Foxconn – Fino Kaposvár 1-3 (17, -21, -19, -13)
2024.04.19. -
Elődöntős az Alba!
Az első félidőben még tartotta magát a Sopron, de a harmadik negyedben eldöntötte a párharcot az Alba, így elsőként került az elődöntőbe. Arconic-Alba Fehérvár – Sopron KC 99-82 (25-21, 18-24, 33-16, 23-21)
2024.04.19. -
Népszerű volt a félmaraton
Futókkal telt meg a belváros és környéke. A IX. Cerbona Félmaraton nagy népszerűségnek örvendett, több mint 800 amatőr és profi futó állt rajthoz. A leggyorsabbak értékes pénznyereménnyel és ajándéktárgyakkal gazdagodtak.
2024.04.15. -
Jól kezdték a negyeddöntőt
A kosárlabda-bajnokság rájátszásának első mérkőzésén érvényesítette a papírformát az Arconic-Alba Fehérvár. Hazai pályán száz pont fölé jutva nyertek a Sopron ellen a fehérváriak.
2024.04.15.
Székesfehérvár Rallye: Ranga Péterék először a Bajnokok Városában
Sokan várták már, hogy a Ranga fivérek mire jutnak az egymás elleni és a többiekkel szembeni csatában. Az ifjabbik Ranga egy-egy futamon már megmutatta, hogy a vér nem válik vízzé…
2017.06.04. 18:37 |
A Szombathely Rallye az idény harmadik futama volt, hogyan értékeled az eddigieket?
Már a nyitó verseny előtt tudtuk, hogy számunkra tanulóév lesz az idei, hiszen ez az első teljes ORB szezonunk. - mondta Ranga Péter. - Nagy hátrány, hogy nincs pályaismeretem, ennek ellenére becsülettel felkészülünk minden futamra. Szerencsére eddig sikerült az élmezőnyben autóznunk, sőt Salgótarjánban már gyorsasági szakaszokat is nyertünk. Két negyedik helyezésünk van, azonban nagyon hiányoznak a dobogós helyezésért járó pontok, amelyeket egy kiesés miatt -műszaki hiba miatt kellett búcsúznunk- veszítettünk el Ózdon.
Mennyire sikerült összebarátkoznod az autóval?
Az ózdi technikai problémától eltekintve tökéletes, nagyon megszerettem a Skodát és úgy érzem meg is szoktam, olyannyira, hogy ha ismertebb terepen fogunk versenyezni akkor már igazán gyorsak is leszünk vele.
Hogyan megy a közös munka a csapattal és új navigátoroddal?
A közös munka nagyon szuper a csapattal és Tomival is, persze már tavaly is mentünk együtt két versenyt, mostanra pedig, már úgy érzem összeszokott párossá kovácsolódtunk.
Említetted, hogy nem nagyon rendelkezel pályaismerettel, hogy állsz Székesfehérvárral? Mentél már ezeken a szakaszokon?
Sajnos a fehérvári gyorsaságikon sosem versenyeztem, egyik pályát sem ismerem, azonban a pályabejáráson igyekszünk egy jó itinert készíteni és abból versenyezni. Azután következik a Veszprém Rallye, ami a kedvenc versenyem, ott mindenképpen szeretnék az élbolyban végezni.
Ha már egy murvás futam után újra egy aszfaltos következik, melyik talajtípust érzed közelebb az autóhoz és a vezetési stílusodhoz?
Az R5-ös autóval óriási élmény mindkét talajon versenyezni, de a szívemhez inkább a murva áll közelebb, amin általában gyorsabb is vagyok…
Már a nyitó verseny előtt tudtuk, hogy számunkra tanulóév lesz az idei, hiszen ez az első teljes ORB szezonunk. - mondta Ranga Péter. - Nagy hátrány, hogy nincs pályaismeretem, ennek ellenére becsülettel felkészülünk minden futamra. Szerencsére eddig sikerült az élmezőnyben autóznunk, sőt Salgótarjánban már gyorsasági szakaszokat is nyertünk. Két negyedik helyezésünk van, azonban nagyon hiányoznak a dobogós helyezésért járó pontok, amelyeket egy kiesés miatt -műszaki hiba miatt kellett búcsúznunk- veszítettünk el Ózdon.
Mennyire sikerült összebarátkoznod az autóval?
Az ózdi technikai problémától eltekintve tökéletes, nagyon megszerettem a Skodát és úgy érzem meg is szoktam, olyannyira, hogy ha ismertebb terepen fogunk versenyezni akkor már igazán gyorsak is leszünk vele.
Hogyan megy a közös munka a csapattal és új navigátoroddal?
A közös munka nagyon szuper a csapattal és Tomival is, persze már tavaly is mentünk együtt két versenyt, mostanra pedig, már úgy érzem összeszokott párossá kovácsolódtunk.
Említetted, hogy nem nagyon rendelkezel pályaismerettel, hogy állsz Székesfehérvárral? Mentél már ezeken a szakaszokon?
Sajnos a fehérvári gyorsaságikon sosem versenyeztem, egyik pályát sem ismerem, azonban a pályabejáráson igyekszünk egy jó itinert készíteni és abból versenyezni. Azután következik a Veszprém Rallye, ami a kedvenc versenyem, ott mindenképpen szeretnék az élbolyban végezni.
Ha már egy murvás futam után újra egy aszfaltos következik, melyik talajtípust érzed közelebb az autóhoz és a vezetési stílusodhoz?
Az R5-ös autóval óriási élmény mindkét talajon versenyezni, de a szívemhez inkább a murva áll közelebb, amin általában gyorsabb is vagyok…