-
Megyei rangadó lesz
Fejér vármegyei csapatok rangadójával kezdődik a húsvéti ünnepi forduló a labdarúgó OTP Bank Ligában: pénteken a Puskás Akadémia fogadja a Fehérvárt FC-t.
2024.03.28. -
Alapszakaszt zár az Alba
Az alapszakasz helyezésén ugyan már nem változtathat, mégis fontos és izgalmas mérkőzés elé néz az Arconic-Alba Fehérvár. A kosarasok a címvédő Falco ellen lépnek parkettre a rájátszást megelőző utolsó fordulóban március 30-án, szombaton 18.00 órától.
2024.03.28. -
Aláírták az együttműködést
A Fehérvár Enthroners Akadémia legtehetségesebb tanulói akár Amerikában is folytathatják tanulmányaikat és sportpályafutásukat. A székesfehérvári intézmény együttműködési szerződését írt alá az amerikai Gridiron Imports Alapítvánnyal.
2024.03.26. -
Elődöntős a MÁV Előre
Hazai pályán biztosította be helyét a legjobb négy között az Extraligában a MÁV Előre Foxconn férfi röplabdacsapata, miután 3-0-ra legyőzte a Kecskeméti RC-t a negyeddöntő harmadik összecsapásán.
2024.03.25.
Székesfehérvár Rallye: Kazárék újult erővel támadnak
A Fordosok táborát erősíti Kazár-Ferencz kettőssel mindig számolni kell, mint ahogy most is, azonban egy aprócska műszaki hiba miatt nem tudtak 100%-on teljesíteni. Kiküszöbölték a hibát, így bizakodva néznek az elkövetkező futamok elé.
2017.06.05. 16:40 |
Hogyan alakultak az eddigi versenyek a számotokra?
Izgalmas volt az elmúlt három futam, jól éreztük magunkat és minden versenyen egyre többet tanultunk az autóról. - kezdte Kazár Miklós. - Egy minimális technikai probléma kísért minket, amit csak a szombathelyi viadal utolsó pillanataiban tudtuk kiküszöbölni. Addig kicsit furcsán éreztük magunkat, természetesen az autóban a jó hangulat megvolt, amelyhez a Power Stage-n begyűjtött pontok is kellettek. Nyugodtan mondhatom, hogy ez a kedvenc versenyem, hiszen sokkal jobban szeretek murván versenyezni, mint aszfalton. Nem beszélve arról, hogy nagyon jók ezeknek a szakaszoknak az adottságai. A miskolci pályák ezzel szemben, noha hazai verseny nem kedvelem túlságosan, mert nem kíméli az autót.
A bajnokságban a Fehérvár Rallye következik, amely anno murvás versenyként írta be magát a történelembe, azonban tavaly óta, mint aszfaltos futam tartják számon.
A magyar bajnoki futamok közül nem voltunk itt igazán szerencsések, de bízunk benne, hogy most minden összeáll. Elégedett lennék már azzal, a helyezéstől függetlenül, ha az egész megmérettetés alatt jól éreznénk magunkat. Szép számmal vagyunk a mezőnyben, azonban véleményem szerint csak 4-5 autó esélyes a bajnoki címre.
Az autó hogyan vizsgázott az elmúlt három futam alatt?
Mint ahogy említettem valami nem volt teljesen rendben, valahogy a csapat elsiklott egy probléma felett. Szombathelyen éreztem azt, hogy tökéletesen átmentem a gyorsaságin, mégis kaptam a többiektől. Egyszerűen nem vettük észre, hogy 10%-kal gyengébb volt az autónk, igaz ez nagyon nehezen észrevehető, inkább csak komputerrel. Szerencsére most már megvan a hiba, kiküszöböltük, így bizakodva várjuk a következő futamokat.
Izgalmas volt az elmúlt három futam, jól éreztük magunkat és minden versenyen egyre többet tanultunk az autóról. - kezdte Kazár Miklós. - Egy minimális technikai probléma kísért minket, amit csak a szombathelyi viadal utolsó pillanataiban tudtuk kiküszöbölni. Addig kicsit furcsán éreztük magunkat, természetesen az autóban a jó hangulat megvolt, amelyhez a Power Stage-n begyűjtött pontok is kellettek. Nyugodtan mondhatom, hogy ez a kedvenc versenyem, hiszen sokkal jobban szeretek murván versenyezni, mint aszfalton. Nem beszélve arról, hogy nagyon jók ezeknek a szakaszoknak az adottságai. A miskolci pályák ezzel szemben, noha hazai verseny nem kedvelem túlságosan, mert nem kíméli az autót.
A bajnokságban a Fehérvár Rallye következik, amely anno murvás versenyként írta be magát a történelembe, azonban tavaly óta, mint aszfaltos futam tartják számon.
A magyar bajnoki futamok közül nem voltunk itt igazán szerencsések, de bízunk benne, hogy most minden összeáll. Elégedett lennék már azzal, a helyezéstől függetlenül, ha az egész megmérettetés alatt jól éreznénk magunkat. Szép számmal vagyunk a mezőnyben, azonban véleményem szerint csak 4-5 autó esélyes a bajnoki címre.
Az autó hogyan vizsgázott az elmúlt három futam alatt?
Mint ahogy említettem valami nem volt teljesen rendben, valahogy a csapat elsiklott egy probléma felett. Szombathelyen éreztem azt, hogy tökéletesen átmentem a gyorsaságin, mégis kaptam a többiektől. Egyszerűen nem vettük észre, hogy 10%-kal gyengébb volt az autónk, igaz ez nagyon nehezen észrevehető, inkább csak komputerrel. Szerencsére most már megvan a hiba, kiküszöböltük, így bizakodva várjuk a következő futamokat.