-
Negyvenezer befejezett ügy
Megközelítette a 40 ezret a befejezett bírósági ügyek száma 2023-ban a Székesfehérvári Törvényszéken és Fejér vármegye járásbíróságain. A Székesfehérvári Törvényszéken 84 bíró és 244 igazságügyi alkalmazott dolgozik. Kedden tartotta hagyományos évértékelő összbírói értekezletét a Törvényszék.
2024.04.23. -
Általános iskolai beiratkozás
Április 18-án és 19-én (csütörtökön és pénteken) kell beiratkozniuk az általános iskolába azoknak a tanköteles diákoknak, akik szeptemberben kezdik az első osztályt.
2024.04.17. -
Április 1-től lehet napi e-matricát vásárolni - előre is megvehető
2024. április 1-től bevezetésre kerül a napi e-matrica Magyarországon. Az úthasználati jogosultság egy, a vásárló által megjelölt naptári napra lesz érvényes, és a teljes hazai díjköteles úthálózaton használható lesz. Motorokra - a heti (10 napos) és havi e-matricákhoz hasonlóan - kedvezményes áron lehet majd megvásárolni a napi autópálya-matricát.
2024.03.29. -
Nemzetközi konferencia a kastélyban
Az idei év a légierőről szól a Magyar Honvédségnél - jelentette ki a honvédelmi miniszter pénteken, a Fejér vármegyei Fehérvárcsurgón rendezett nemzetközi konferencián. A kétnapos konferenciát a Károlyi József Alapítvány szervezte a francia, a svájci és a holland nagykövetség, az Olasz Kulturális Intézet, az Osztrák Kultúrfórum, a Magyar-Német Intézet, a Mathias Corvinus Collegium Budapest, valamint a Hanns Seidel Alapítvány és a Konrad Adenauer Alapítvány támogatásával.
2024.03.22.
Érdemes ügyfélkaput nyitni az adóügyek intézéséhez
Akinek még nincs, érdemes Ügyfélkaput nyitnia, hiszen a regisztráció mindössze néhány percig tart. Ehhez személyazonosító igazolványra és érvényes e-mail címre van szükség. Ügyfélkapun keresztül sok más mellett az adóügyek is egyszerűbben, kényelmesebben intézhetők.
2016.11.15. 09:06 |
Akinek még nincs, érdemes Ügyfélkaput nyitnia, hiszen a regisztráció mindössze néhány percig tart. Ehhez személyazonosító igazolványra és érvényes e-mail címre van szükség. Ügyfélkapun keresztül sok más mellett az adóügyek is egyszerűbben, kényelmesebben intézhetők.
Regisztrálhat személyesen az okmányirodában, a kormányhivatal ügyfélszolgálatán, a NAV ügyfélszolgálatán valamint külképviseleteken is. Ezt követően a felhasználó a megadott e-mail címre kap az ügyfélkapu nyitásához szükséges egyszer használható aktiváló kódot. A kód a regisztrációtól számított 5 napig érvényes. Ha már rendelkezik ügyfélkapuval, de nem tud belépni fiókjába, annak több oka is lehet. Ha az aktiválás 5 napon belül nem történt meg, jelszava lejárt vagy elfelejtette a felhasználó nevet, akkor személyesen kell felkeresni valamelyik regisztrációs szervet. Ha csak a jelszavát felejtette el, az elfelejtett jelszó funkció ikonnal új jelszó kérhető.
Az ügyfélkapunyitásról a nap 24 órájában részletes tájékoztatás kérhető a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központ ingyenesen hívható telefonszámán: 1818, külföldről a +36 1 371 9300 számon, e-mail címről: 1818@ugyfelvonal.hu.