Két díjat is kapott a fehérvári székhelyű PatikaPlus Gyógyszertárak cégcsoport

A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét, a székesfehérvári székhelyű PatikaPlus Gyógyszertárak csoportja kimagasló eredménnyel végzett.
2019.03.11. 07:17 |
Két díjat is kapott a fehérvári székhelyű PatikaPlus Gyógyszertárak cégcsoport

A felmérés 2018-as eredményei alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a PatikaPlus Gyógyszertárak is dobogóra került. Sőt, a tesztvásárlók összesített véleménye alapján idén a Legjobb családbarát kiszolgálást a Patikaplus Gyógyszertárak nyújtották.

Az oklevelet Dr. Selyem Bernadett, a cégcsoport kereskedelmi igazgatója vette át, aki az eseményt követően kifejtette: a PatikaPlus Gyógyszertárakban mindig nagy figyelmet fordítanak arra, hogy az ügyfelek minél magasabb szintű kiszolgálásban részesüljenek. Ennek érdekében rendszeres képzéseken vesznek részt a cég dolgozói.

„Az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30 százalékos átlagos árbevétel növekedést is hozhat. A hazai ügyfélkiszolgálási színvonal javítását küldetésünknek tekintjük, minden évben vannak új indulóink, ebből is látjuk, hogy az egyes iparági szereplők, területtől függetlenül kiemelten kezelik a terület fejlesztését, és az itt kapott eredményeket be is tudják építeni üzleti stratégiájukba” - hangsúlyozta Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere, hozzátéve: a  tapasztalatok alapján egy elégedett vásárló akár 2,5-szer annyit is költhet egy vállalatnál, mint egy elégedetlen.

„Létrehoztunk egy úgynevezett Kiválóság Indexet, ami azt figyeli, hogy a gazdasági teljesítményhez képest a Kiválóság Program résztvevői milyen teljesítményt nyújtanak évről évre. Látszik, hogy az olló egyre nyílik és a csaknem tíz év alatt – amióta vizsgáljuk ezt a mutatót is - a résztvevők teljesítménye két és félszer jobb, mint a gazdaság átlagos teljesítménye”– összegezte az ügyvezető.

Gazdaság

  1. 30 éve Fehérváron

    Harminc évvel ezelőtt, 1994-ben érkezett a városba az Emerson globális technológiai és szoftver vállalat azzal a céllal, hogy kibővítse gyártókapacitását a régióban. A kerek évforduló alkalmából az Emerson telephelyén köszöntötték a vállalat dolgozóit, valamint avattak fel a főbejárat előtt egy erre az alkalomra készült alkotást.

    2024.05.15.
  2. Légiipari Napok Börgöndön

    Kedden és szerdán a Börgöndi Repülőtéren rendezik meg a Légiipari Szakmai Napokat. Itt a pályaválasztás előtt álló diákok megismerkedhetnek a légiipari köthető hivatásokkal, előadásokat hallgathatnak és akár a szimulátorokat is kipróbálhatják.

    2024.05.14.
  3. VIDEOTON üzleti fórum

    Hagyomány, hogy évente üzleti fórumot szervez a VIDEOTON Holding, melyet ezúttal Kihívások és lehetőségek – 5 év múlva a világ…? címmel rendeztek. Fejér vármegye legjelentősebb cégeinek képviselői beszélgettek a globális és az európai gazdaság elmúlt időszakáról, kilátásairól. Szó volt az energiaválságról, az autóipar jövőjéről, a klímaváltozásról, illetve az infláció várható alakulásáról, hatásairól.

    2024.05.14.
  4. Gazdaságtudományi fórum

    Az Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdaságtudományi Kar és a székesfehérvári, környékbeli gazdasági szereplők képviselői egy szakmai fórum keretében találkoztak csütörtökön a campuson. A cél az volt, hogy megmutassák azokat a lehetőségeket, amelyeket a felsőoktatási intézmény újabb székesfehérvári kara nyújt a cégek számára.

    2024.05.09.