KCR ügyintéző - Polgármesteri Hivatal

2017.05.15. |

ÁLLÁSHIRDETÉS


Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala keres elsősorban felsőfokú, műszaki végzettséggel rendelkezőket a KCR (Központi Címregiszter) irodára, ügyintéző munkakör betöltésére.

A jelentkezés feltételei:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség, ne álljon a foglalkozás gyakorlásától eltiltás hatálya alatt,
  • építészmérnöki, építőmérnöki, településmérnöki, földmérő vagy ezekkel egyenértékű végzettség,
  • MS Office felhasználói szintű ismerete

Ellátandó feladatok:

  • KCR feladatok ellátása - címképzés, címkezelés, helyszínelés
  • közterület elnevezéssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • közgyűlési előterjesztések készítése
  • házszámozási feladatok ellátása

Munkavégzés helye:

Fejér megye - 8000 Székesfehérvár, Városház tér 2.

Előnyt jelenthet:

  • B kategóriás jogosítvány
  • közigazgatási alapvizsga

Benyújtandó iratok:

  • kézzel írt motivációs levél,
  • fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, amely tartalmazza a korábbi jogviszonyok időtartamát, a betöltött munkakört,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakmai gyakorlatot tanúsító iratok másolata,
  • hozzájárulás a személyes adatok kezeléséhez.

Illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Az alkalmazás során 6 hónap próbaidő kerül kikötésre.

Jelentkezés benyújtásának határideje:
Folyamatos - végső határidő 2017. június 16. napján 12:00 óra.

Jelentkezés benyújtásának módja: elektronikus úton a szemelyugy@pmhiv.szekesfehervar.hu email címre.

Eseménynaptár

2017. Június
h
K
Sze
Cs
P
Szo
V
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Webkamera

360 Fehérvár

Hirdetés

Fehérvár Magazin

Nyitott tornatermek