-
Nyit új lakossági hulladék-átvevőhely
Április 29-én hétfőn megnyílik a csalai hulladékkezelő központban az új lakossági hulladék-átvevőhely, amelynek nyitvatartása a meglévő rendhez igazodik. A lakossági fogadótér megújulásával az ügyfeleknek ezentúl nem kell a telep másik felére hordaniuk a hulladékot.
2024.04.26. -
Lezárás a Balatoni úton
2024. április 27-én, szombaton 8.00 és 11.00 óra között munkavégzés miatt lezárják a Balatoni utat a "Shell" körforgalom és a Borszéki utca között. Csak a menetrend szerinti helyi és helyközi járatok, illetve a megkülönböztető jelzést használó járművek hajthatnak majd be.
2024.04.23. -
Vigyázat csalók!
A Fejérvíz Zrt. közösségi felületein hívta fel ügyfelei figyelmét arra, hogy cégük nevében csalók keresik fel az illetékességi területükhöz tartozó háztartásokat, vízfelhasználási szokásokkal kapcsolatban. A Fejérvíz Zrt. tájékoztatja felhasználóit, hogy jelenleg nincs semmilyen felmérésük, kollégáik ilyen jellegű kérdésekkel nem keresik a felhasználókat, továbbá nem bíztak meg külső céget közvélemény kutatással sem.
2024.04.23. -
Áramkimaradás hétfőn és kedden
Az E.ON tájékoztatása szerint április 22-én és 23-án, kedden és szerdán is áramszünetre kell számítani Székesfehérvár egyes utcáiban. Az érintett területeken kérik a lakosság megértését.
2024.04.22.
Igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban december 27. és január 1. között
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése 568/2023. (IX. 22.) számú határozatával 2023. december 27. – 2024. január 1. napja közötti időtartamra Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában igazgatási szünetet rendelt el.
Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Az igazgatási szünet időtartama alatt a Polgármesteri Hivatalban – beleértve a Kossuth utcai ügyfélszolgálati helyiséget is – a személyes ügyfélfogadás szünetel.
Az igazgatási szünet időtartama alatt rendkívüli és halaszthatatlan közfeladatok ellátása érdekében
2023. december 27-én (szerdán) 8.00-16.00 óra között, valamint
2023. december 29-én (pénteken) 8.00-12.00 óra között
az alábbi ügyekben telefonos ügyeleti elérhetőséget biztosítunk:
- az Anyakönyvi és Címregiszter Iroda feladatkörét érintő „KCR” ügyekben a 70/6699-262-es telefonszámon,
- az Igazgatási Iroda feladatkörét érintő „általános igazgatási” (állattartási, birtokvédelmi, ingatlanvagyon-értékelő és közvetítői tevékenység, közösségi együttélés alapvető szabályait sértő magatartásokkal összefüggő, növényvédelmi, társasházak törvényességi felügyeletét érintő eljárások), valamint kereskedelmi és környezetvédelmi ügyekben a 70/6699-035-ös telefonszámon,
- az Ügyfélkapcsolati és Szociális ellátási Iroda feladatkörét érintő szociális ügyekben a 70/6699-199-es telefonszámon.
Anyakönyvi ügyekben – figyelemmel a feladatellátás sajátosságaira – az ügyfélkapcsolatot az igazgatási szünet valamennyi munkanapján (szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-260-as telefonszámon biztosítjuk.
A születések és halálestek anyakönyvezése tekintetében a zavartalan, zökkenőmentes ügymenet érdekében 2024. január 2. napjától (kedd) 2024. január 5. napjáig (péntek) – előzetes időpontfoglalást követően – valamennyi munkanapon személyes ügyfélszolgálatot tartunk.
Időpont az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-260-as telefonszámon, valamint az ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu elektronikus levelezési címen foglalható.