Igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban december 27. és január 1. között

Igazgatási szünet lesz a székesfehérvári Polgármesteri Hivatalban 2023. december 27. és 2024. január 1. napja között. Ennek időtartama alatt a személyes ügyfélfogadás szünetel. A telefonos ügyeleti elérhetőségekről az alábbi közleményben adunk tájékoztatást.
2023.12.21. 07:55 |
Igazgatási szünet lesz a Polgármesteri Hivatalban december 27. és január 1. között

Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat Közgyűlése 568/2023. (IX. 22.) számú határozatával 2023. december 27. – 2024. január 1. napja közötti időtartamra Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában igazgatási szünetet rendelt el.

Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Az igazgatási szünet időtartama alatt a Polgármesteri Hivatalban – beleértve a Kossuth utcai ügyfélszolgálati helyiséget is – a személyes ügyfélfogadás szünetel.

Az igazgatási szünet időtartama alatt rendkívüli és halaszthatatlan közfeladatok ellátása érdekében
2023. december 27-én (szerdán) 8.00-16.00 óra között, valamint
2023. december 29-én (pénteken) 8.00-12.00 óra között
az alábbi ügyekben telefonos ügyeleti elérhetőséget biztosítunk:

  • az Anyakönyvi és Címregiszter Iroda feladatkörét érintő „KCR” ügyekben a 70/6699-262-es telefonszámon,
  • az Igazgatási Iroda feladatkörét érintő „általános igazgatási” (állattartási, birtokvédelmi, ingatlanvagyon-értékelő és közvetítői tevékenység, közösségi együttélés alapvető szabályait sértő magatartásokkal összefüggő, növényvédelmi, társasházak törvényességi felügyeletét érintő eljárások), valamint kereskedelmi és környezetvédelmi ügyekben a 70/6699-035-ös telefonszámon,
  • az Ügyfélkapcsolati és Szociális ellátási Iroda feladatkörét érintő szociális ügyekben a 70/6699-199-es telefonszámon.

Anyakönyvi ügyekben – figyelemmel a feladatellátás sajátosságaira – az ügyfélkapcsolatot az igazgatási szünet valamennyi munkanapján (szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-260-as telefonszámon biztosítjuk.

A születések és halálestek anyakönyvezése tekintetében a zavartalan, zökkenőmentes ügymenet érdekében 2024. január 2. napjától (kedd) 2024. január 5. napjáig (péntek) – előzetes időpontfoglalást követően – valamennyi munkanapon személyes ügyfélszolgálatot tartunk.

Időpont az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (szerda, csütörtök: 8.00-16.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) a 70/6699-260-as telefonszámon, valamint az ugyfelszolgalat@pmhiv.szekesfehervar.hu elektronikus levelezési címen foglalható.