I Love jó - több száz napos csibét osztanak szét a Fejér megyei gazdáknak

 Több száz kendermagos kiscsibét osztanak szét júliusban a megyében élő gazdák közt, az I Love jó kezdeményezés keretein belül. A kampány pozitív üzenetével a tudatos vásárlást és a fenntartható fogyasztást népszerűsítette a Fejér megyében, ahol a tapasztalatok szerint sikerült megszólítani a fiatalokat, hiszen a Nap-Hold Egyesület kampánya közel háromszázezer rajongóra tett szert a térségben.
A cikkben Videó található!
2012.07.04. 13:22 |
  Több száz kendermagos kiscsibét osztanak szét júliusban a megyében élő gazdák közt, az I Love jó kezdeményezés keretein belül. A kampány pozitív üzenetével a tudatos vásárlást és a fenntartható fogyasztást népszerűsítette a Fejér megyében, ahol a tapasztalatok szerint sikerült megszólítani a fiatalokat, hiszen a Nap-Hold Egyesület kampánya közel háromszázezer rajongóra tett szert a térségben.
Mintegy 24 millió forintot nyert a Nap-Hold egyesületa tudatos vásárlást és a fenntartható fogyasztást népszerűsítő I love jó kampányára. Ennek keretében Fejér megyében figyelemfelkeltő óriásplakátokkal, rádiós interjúkkal, tévé és rádiósreklámokkal szólították meg a fiatalokat. A programban szakmai partnerként közreműködött a Tudatos Vásárlók Egyesülete is. A kampány részeként több száz kendermagos kiscsibét is szétosztanak júliusban a megyében élő gazdák közt. Ezzel kapcsolatban még várják a jelentkezőket az I Love jó kampány facebook oldalán.
 
 A www.ilovejo.hu honlapról és a kampánnyal azonos című könyvecskéből a fenntarthatóbb életmódhoz szükséges megannyi praktikus tanácsot és gyakorlati tippet kaphattak a felhasználók. A projekt ezzel az akcióval népszerűsíti a háztáji élelmiszer-fogyasztást, valamint közvetlenül hozzájárul a helyi haszonállat-tenyésztők piacának erősödéséhez. A projekt szakmai partnere volt a Tudatos Vásárlók Egyesülete. A projekt a Környezet és Energia Operatív Program keretén belül, az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.