-
Elrajtolt a II. Senshi Kupa
A székesfehérvári Senshi Karate-Do Egyesület szervezésében szombat délelőtt közel 200 versenyző részvételével rendezték meg a II. Senshi Kupát. A verseny több korosztályban, három páston zajlott az István Király Általános Iskolában.
2024.05.11. -
ARAK 100
Fennállásának 100. évfordulóját ünnepelte pénteken délután az Alba Regia Atlétikai Klub a Városháza Dísztermében. Az eseményen megemlékeztek az elmúlt évtizedek nagy eredményeiről, valamint díjazták az ARAK kiemelkedő sportolóit, edzőit, vezetőit.
2024.05.10. -
Rögbisek a Városházán
Jelentős győzelmet tudhat magáénak a Fehérvári Rugby Club, a cél pedig az NB1-ben való szereplés. A csapatot Cser-Palkovics András látta vendégül a Városházán.
2024.05.08. -
Faültetés Sukorón
15 darab facsemete elültetésére került sor Sukorón. Az első növényeket a Sukorói Óvoda és Minibölcsődénél ültették el, majd a sportpályánál és a játszótéren folytatódott a fák ültetése.
2024.05.08.
Felemás, de mosolygós hétvége - továbbra is vezeti kategóriáját Matók Ádám
2013.05.13. 07:55 |
Új navigátorral, és egy még nem teljesen „belakott” autóval vágott neki Matók Ádám a Miskolc Ralinak. A győzelmi esélyek egy technikai hiba miatt hamar szertefoszlottak, végül mégis egy mosolygós pilóta-navigátor páros szállt ki az autóból a verseny végén.
Több szempontból is nagyon izgalmasnak ígérkezett a Tobak Team Hungary versenyzőjének, Matók Ádámnak. A magyar bajnok pilóta mellett immár nem Szabó K. Tián, hanem Kecskeméti Balázs navigált. És ha ez még nem lett volna elég, újabb ellenféllel gyarapodott a kategória, a mezőnyben ott volt a korábbi kétszeres abszolút magyar bajnok, Turi Tamás, bár ezt Matók biztosan nem bánta, mert így példaképével is megmérkőzhetett.
Rögtön az első gyorsasági szakaszon le is győzte Matók Ádám Turit. A szombati harmadik gyorson a technika ördöge utolérte a fehérvári versenyző párost: az AC pumpa hibásodott meg, így kiállni kényszerültek. A superrally szabálynak köszönhetően, ugyan tíz perc büntetéssel, de a vasárnapi négy szakaszra visszaállhattak. Ami több szempontból is jó döntésnek bizonyult, hiszen amellett, hogy újabb versenykilométerek kerültek az autóba, a bajnokságban így értékes pontokat lehetett szerezni, elsősorban az utolsó, úgynevezett power stage megnyerésével.
A kilométerek gyűltek, és az eredmény sem maradt el, Matókék valamennyi vasárnapi gyorsaságin legyőzték, az a abszolút 10-ik helyen záró Turiékat (összességében pedig hétből ötször). Összesen 4,5 ponttal gazdagodott Matók Ádám, így 16,5 ponttal vezeti a kategóriát, Turi előtt.
„Nagyon örülök, hogy végül így tudtam menni vasárnap. Azt hiszem, ha nincs a technikai problémánk, akkor a győzelemért küzdhettem volna. Két hetén keresztül hallgattam, hogy majd mekkorát csatázunk Turi Tamással, azt hiszem ma látványos csatát vívtunk! - értékelt Matók Ádám a célban, ahol szóba került az is, hogy érezték magukat együtt Kecskeméti Balázzsal. - Úgy érzem jó párost alkottunk együtt, minden rendben volt.”
Az abszolút versenyt – csakúgy min t a szezonnyitó egri viadalt - ezúttal is Kazár Miklós nyerte, Herczigék előtt, így a Citroen Xsara WRC-t kormányzó Kazár 100%-os mérleggel vezeti a bajnokságot.