E-ügyintézés

2019.07.15. |
Tisztelt Adózó/Felhasználó!
 
 

Az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016 (VIII.31.) Korm. rendeletben foglaltak alapján, 2019. március 25-étől Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata csatlakozott az ASP országos adórendszerhez, mely szakrendszer biztosítja az önkormányzatok hatáskörébe tartozó központi és helyi adók, az adók módjára behajtandó köztartozások, díjak, valamint pótlékok, bírságok, továbbá a közigazgatási hatósági eljárási illeték nyilvántartását, elszámolását, kezelését, lehetővé teszi a helyi adókötelezettségek teljesítésével kapcsolatos ügyek elektronikus úton történő intézését. 

 
 

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 9. § (1) bekezdés a) és b) pontja alapján 2018. január 1. napjától elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet (E-ügyintézési tv. 1. § 23. pont), valamint az ügyfél jogi képviselője.

 
 

Az elektronikusan beküldhető nyomtatványok elérhetőek az Önkormányzati Hivatali Portálon: Önkormányzati Hivatali Portál

Kérjük használat előtt olvassa el az ott található, vagy az alábbi linken is elérhető, a portál működését bemutató tájékoztatót! Tájékoztató

Helyi iparűzési adóbevallás tekintetében az Önkormányzati Hivatali Portálon található űrlap mellett használható a NAV honlapján elérhető ÁNYK típusú bevallás nyomtatvány is.