Aszfalton elégedetten – Fehérváron az első ötben végezne Bodolai László

A Bodolai-Popovics páros az aszfalton már magabiztosan autózik, murván kell még ütőképessé válnia. A duó optimistán várja a hétvégi Székesfehérvár Rallye-t.

2018.06.12. 08:35 |
Aszfalton elégedetten – Fehérváron az első ötben végezne Bodolai László

Az idei teljesítményeddel eddig mennyire vagy elégedett, hogy sikerült az Eger, a Miskolc és a Szombathely Rallye?

Az első két versenyünk nagyon jól sikerült, azok voltak a számunkra az igazán fontos versenyek. Az év elején Ausztriában indultunk egy CEZ versenyen, gyakorlatilag ez volt a felkészülésünk erre az évre, ami eddig jól sikerült, mert az első két versenyen 7. és 4. helyezést tudtunk elérni. Biztató, hogy tudtuk az elejével is tartani a lépést. Murván nem voltunk annyira ütőképesek, bár az első gyorsaságin még jól álltunk, 16 másodperccel voltunk lemaradva az elejétől, de utána becsúszott egy-két probléma. Másnap rossz gumit választottunk az első körre, így erősen visszaestünk, sajnos csak a tízedik helyen végeztünk.

Mi volt az az egy-két probléma?

Szombathely jellegzetes arról, hogy derékszögű kereszteződésekben kell elfordulgatni, az egyikbe túl nagy sebességgel értünk oda, és volt pár túlcsúszásunk is. Kettő szerencsés, amikor csak tolatni kellett, de volt, hogy az árokban találtuk magunkat, és onnan kicsit nehezebben tudtunk kijönni. 

Akkor most boldogok vagytok, hogy ismét egy aszfaltos futam következik.

Igen, én Szombathelyen is azt mondtam, hogy nem bánnám, ha még ez is aszfalt lenne, mert az már benne van a kezünkben.

Hogy álltok a Fehérvár Rallye pályáival, mennyire kedvelitek, milyen emlékeket őriztek róla?

Kedveljük, mert nem ősrégi pályákról van szó, viszonylag újak, 3-5 éve bevezetett szakaszok. Nem mondom, hogy nem nagy sebességűek, de tele vannak tűzdelve kanyarokkal, ez tetszik nekünk, úgyhogy jó érzéssel megyünk rajta. Ismét szeretnénk az első ötben végezni, ami az autónkban abszolút benne van. Nekünk kell még pontosabban, precízebben autózni, és persze nagyon sokat foglalkozni a pályákkal verseny előtt.

Fotó: Farkas Tamás, ewrc