-
Hogyan (NE)értsük félre egymást!
“Hogyan (NE)értsük félre egymást” címmel szerveznek kötetlen beszélgetős estet az Igézőben május 14-én, kedden 18 órai kezdettel. Neves szakemberekkel találkozhatunk a programon, melyre a belépés díjtalan, de regisztrációhoz kötött.
2024.05.13. -
Tudom, hogy van jogom
Székesfehérvárra, a Bugát Pál Technikumba érkezett az az országos vándorkiállítást, amelyet az Integrált Jogvédelmi Szolgálat szervezett annak érdekében, hogy a szociális intézményekben élők világát, és az általuk megélt ellátotti jogokat megismerhetővé és megérthetővé tegye. A tárlat május 22-ig látható a Bugát Technikum aulájában.
2024.05.13. -
Elbúcsúztak a GEO-sok
Utolsó közös útjukra indultak az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Karának végzős diákjai. A valétálók az alma materüktől a selmeci hagyományokhoz hűen, fáklyás felvonulással búcsúztak.
2024.05.13. -
Fél évszázadon át tartó szenvedély
Egy évszázad, 52 év szenvedély. 100. születésnapját ünnepelte a Polski fiat rajongó Fodor Kálmánné családja, volt tanítványai és a polski fiat klub társaságában. Az eseményen Cser-Palkovics András is gratulált és miniszterelnöki emléklapot is átadott.
2024.05.13.
A beérkezett menetrendi javaslatok összegzése - 2022-ben az intermodális központ miatt mindenképpen lesz módosítás
A bejegyzés teljes szövege az alábbiakban olvasható:
„Augusztusban arra kértem Önöket, hogy az új buszmenetrend tapasztalatairól, illetve a mostani menetrend kapcsán küldjék el véleményüket, meglátásaikat számunkra, hogy eszerint tudjunk korrigálni a mostani hálózaton, illetve ezek segítségével tervezhessük a legkésőbb 2022 második felétől mindenképp módosítandó hálózatot. Utóbbira azért lesz szükség, mert az intermodális csomópont építésének megkezdésével a vasútállomás környékének közlekedése mindenképp átalakul majd.
A több száz javaslat közül az alábbiak merültek fel leggyakrabban:
- Az új menetrend 1-es, 2-es, 44-es és 63-as vonalainak bevezetése, valamint a Palotavárost, illetve a Felsőváros-Fecskepart-Piac tér tengelyt érintő járatok nagyon népszerűnek bizonyultak. - Ezeken kívül további tíz járatot szívesen viszontlátnának a fehérváriak, kisebb-nagyobb menetrendi korrekciókkal.
- Sok kérés érkezett a késő esti indulások bővítésére.
Ezeknek a szempontoknak a figyelembevételével elkezdi a munkát a kérésemre létrehozott szakmai munkacsoport, melynek feladata, hogy a már most alkalmazható módosítások bevezetésére javaslatot tegyen, azokat előkészítse, illetve megkezdje a 2022-ben esedékes hálózati módosítások tervezését. Első körben az intermodális csomópont építkezése miatt, második körben pedig annak elkészülte után szükséges lesz az átfogó hálózati reform, addig is, a meglévő menetrendet igyekszünk igazítani az utazóközönség elvárásaihoz. Ezek mellett is szükség lehet kisebb-nagyobb korrekciókra, mivel a 12 elektromos busz jövő nyári érkezésével azok technológiai lehetőségeihez kell szabjunk néhány járatot.
Köszönöm mindenkinek, aki aktív szerepet vállalt a menetrend jobbítása érdekében, megosztotta velünk véleményét, hiszen csak így javíthatjuk városunk közösségi közlekedését!”