-
Startvonalon a felújítás
Annyira rossz állapotú a burkolat, hogy még idén fel kell újítani a Nemzeti Emlékhely melletti sétányt. Erről közösségi oldalán adott hírt dr. Cser-Palkovics András polgármester. Mint írja, a forrást az Önkormányzat biztosítja, a Városgondnokság pedig előbb a tervezést, majd ősszel a kivitelezést is elkezdi. A városvezető addig is mindenkit arra kér, hogy fokozott óvatossággal közlekedjen a területen.
2024.05.13. -
Finisben a kórházfejlesztés
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Fejér Vármegyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház fejlesztése: az elektromos, a gépész szerelvényezések és beépített bútorok elhelyezése zajlik, illetve az összekötő folyosó felújítása is a második üteméhez érkezett.
2024.05.08. -
Új parkolók a Vasútállomásnál
Hivatalosan is használható a vasútállomás déli részén készült új parkoló - írta közösségi oldalán Székesfehérvár polgármestere Cser-Palkovics András. 152 P+R parkoló, mozgássérült parkolók, kerékpártámaszok, buszmegállók készültek a beruházásban és a 12Y jelű busszal pedig már elérhető a terület.
2024.05.02. -
Új út épül a Gáz utcai garázssornál
A Gáz utcai garázssornál március közepén kezdte az útépítési munkákat a kivitelező. A teljes útfelújítás első üteme a Rákóczi utcai négyemeletes épületek felőli oldalt és a házak közötti parkolók bekötőútjait érinti. Az építkezés látványos szakaszhoz érkezett, mert az új út pályaszerkezet építése után hamarosan már aszfaltoznak is a területen.
2024.05.02.
81-es négysávosítás - kezdődik a környezeti hatásvizsgálati eljárás
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. megbízásából kezdődik a 13-as és 81-es főutak gyorsforgalmi úttá építésének a környezeti hatásvizsgálati eljárása - írta Facebok oldalán Czunyiné dr. Bertalan Judit Komárom-Esztergom megyei országgyűlési képviselő. Komárom és Székesfehérvár között a 13-as és a 81-es is négysávos lesz M81-es néven, ami a negyedik fehérvári M7-es csomóponton keresztül Sárbogárdig halad majd és ott ér össze a szintén előkészítés alatt álló M8-as úttal.
2022.08.24. 09:37 |
A projektben mintegy 120 kilométeres észak-dél irányú közlekedési folyosó jön létre a Dunántúlon, már meglévő utak fejlesztése által.
A környezeti hatásvizsgálati eljárás eredményeként a benyújtott környezeti hatástanulmány alapján környezetvédelmi engedélyt kap az út építése.